دانلود و خرید کتاب کاربرد جامعه شناسی در آموزش و پرورش علیرضا صنعت خواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاربرد جامعه شناسی در آموزش و پرورش اثر علیرضا صنعت خواه

کتاب کاربرد جامعه شناسی در آموزش و پرورش

معرفی کتاب کاربرد جامعه شناسی در آموزش و پرورش

کتاب کاربرد جامعه شناسی در آموزش و پرورش نوشتهٔ علیرضا صنعت خواه است. انتشارات اودیسه این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی بایسته‌های مبتنی بر تولید علم در دانشگاه‌های ایران است.

درباره کتاب کاربرد جامعه شناسی در آموزش و پرورش

کتاب کاربرد جامعه شناسی در آموزش و پرورش لزوم توجه به رویکردهای تفسیری و عملگرایانه را در محیط‌های آموزشی (در بستر جامعه‌شناسی آموزش و پرورش) مطرح می‌سازد و بر خلاف کارکردگرایی ساختاری که به طور نظری بر ساختار و کارکرد جامعه و آموزش و پرورش تأکید داشت و پژوهش را صرفاً معادل اندازه‌گیری و در قالب رابطۀ دو یا چند متغیر محدود می‌کرد. این کتاببر تفهم یا تفسیر کنش‌های متقابل اجتماعی هرروزه و معنای آن نزد کنش‌گران در آموزش و پرورش تأکید دارد.

خواندن کتاب کاربرد جامعه شناسی در آموزش و پرورش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کاربرد جامعه شناسی در آموزش و پرورش

«آموزش، کلید تحرکات اجتماعی در جهان حاضر است که توأم با دستیابی به شغلی بهتر و موفقیت در زندگی شخصی است. آموزش و پرورش، بهترین سرمایه‌گذاری برای هر کسی است، چرا که آموزش مطلوب فرصت‌های بیشتري را برای دستیابی به شغل‌های بهتر، در اختیار افراد قرار می‌دهد و این امر می‌تواند برای آن‌ها رضایت‌بخش باشد. افراد در فرایند آموزشی، از احترام میان هم‌کلاسی‌های خود خشنود می‌شوند. آن‌ها می‌توانند در فرایند توسعۀ کشور مشارکت داشته باشند و بر این فرایند، تأثیرگذار باشند. هدف اصلی آموزش و پرورش آموزش افراد در جامعه به منظور آماده‌سازی و واجد شرایط ساختن افراد جهت دریافت شغل در اقتصاد جامعه همانند افراد دیگر جامعه و انتقال ارزش‌ها و اخلاقیات و هنجارهای اجتماعی به آن‌هاست».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان