دانلود و خرید کتاب بازاریابی عصبی (خلاصه کتاب) پاتریک رنویز ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی عصبی (خلاصه کتاب) اثر پاتریک رنویز

کتاب بازاریابی عصبی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب بازاریابی عصبی (خلاصه کتاب)

   کتاب بازاریابی عصبی (خلاصه کتاب) نوشتهٔ پاتریک رنویز و کریستوفر مورین و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب بازاریابی با استفاده از علم عصب‌شناسی.

درباره کتاب بازاریابی عصبی (خلاصه کتاب)

کتاب بازاریابی عصبی (خلاصه کتاب) دربردارندهٔ خلاصه‌ای از کتاب «بازاریابی عصبی» نوشتهٔ پاتریک رنویز و کریستوفر مورین است. با مطالعهٔ این اثر درمی‌یابید که چگونه آگاهی از نحوهٔ کارکرد مغز، به فروش بیشتر کمک می‌کند. گفته شده است که در گذشته تبلیغات و بازاریابی بر اساس آزمون و خطا بوده و بازاریاب‌ها ساعت‌های بسیاری را صرف یافتن ایده‌های جذاب و جالب‌توجه می‌کردند، اما اطمینان نداشتند که ایده‌هایشان چه نتایجی خواهد داشت. به عبارت دیگر کارشان همانند تاس‌انداختن بود که برخی اوقات برنده می‌شدند و بعضی اوقات شکست بزرگی می‌خوردند. با توجه به پیشرفت‌های عظیم در علم عصب‌شناسی، دانسته‌های ما از نحوهٔ کارکرد مغز انسان بیشتر شده است. علم عصب‌شناسی در دنیای تبلیغات و بازاریابی به کمک مدیران آمده و می‌تواند فروش را افزایش دهد. مغز انسان بر خلاف تصور قبلی، باگ‌هایی دارد که باعث می‌شود در بعضی مواقع بدون اینکه خودش بفهمد، رفتاری غیرمنطقی و ناخودآگاه انجام دهد. این دانسته‌های جدید ما را به ابزاری مسلح کرده است که بتوانیم آگاهانه فروش خود را افزایش دهیم.

خواندن کتاب بازاریابی عصبی (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کارشناسان فروش سازمان‌ها و دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی عصبی (خلاصه کتاب)

«ذهن قدیمی مغز انسان، صدها هزار سال پیش و بسیار قبل‌تر از تبلیغات، به‌وجود آمده است.

انسان ها در طول تاریخ با استفاده از قسمت «ذهن قدیمی» ذهن‌شان، بدون این‌که حتی بدانند به چنین ذهنی مجهز هستند، از آن در تصمیم گیری‌هایشان استفاده می‌کردند.

ما در مطالبی که تا کنون ارائه شد، سعی کردیم بگوییم که انسان‌ها چنین مکانیزم قدرتمندی دارند و ما می‌توانیم آگاهانه از آن به نفع خودمان استفاده کنیم. همینطور کاربرد آن را در بازاریابی و فروش بررسی کردیم.

در این قسمت سعی می‌کنیم کاربرد دیگر آن را تشریح کنیم.

مصاحبه شغلی نیز نوعی عملیات فروش به حساب می‌آید. در یک مصاحبه شغلی سعی درفروش توانایی‌هایتان به خریدار احتمالی، یعنی شخص مصاحبه‌کننده دارید.

در ادامه چهار راه، برای فعال کردن ذهن قدیمی (هنگام مصاحبه شغلی) ذکر می‌کنیم:

مشکل را تشخیص دهید.

باز هم همانند بخش فروش محصول، این بار شرکت مصاحبه کننده، دغدغه و مشکل نیروی انسانی دارد که می‌خواهد آن را برطرف کند، پس باید سعی کنیم آن را تشخیص دهیم. درمورد شغلی که در حال ورود به آن هستید در حد امکان تحقیق کنید.

برای مثال شاید بعد از تحقیق مشخص شود که کارمند قبلی پس از ۶ ماه از کار خود استعفا داده و برای تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است. پس قطعا یکی از نگرانی‌های آن‌ها جداشدن کارمند جایگزین در بازده زمانی کوتاه‌مدت است (مثل نفر قبل). در این‌صورت می‌دانید که باید به آن‌ها اطمینان دهید که به‌دنبال برنامه‌ای بلندمدت برای همکاری هستید.

ادعا کنید که قابلیت‌های‌تان متفاوت از بقیه است.

باز هم مانند مباحث فروش محصول، دنبال تفاوت‌ها باشید. به ویژگی‌هایی که متصدی شغل مورد نظر باید داشته باشد، دقت کنید.

به قابلیت‌های خود و رقبا نیز توجه داشته باشید، بعد از آن باید ادعاهای خود را مطرح کنید. این‌که چرا فکر می‌کنید اگر استخدام شوید، گزینه مناسبی برای رفع مشکل شرکت خواهید بود؟ روی کارهایی که می‌توانید برای آن‌ها انجام دهید تمرکز کنید.

شفافیت به جا.

خیلی دقیق برایشان توضیح دهید که از استخدام‌تان چه منافعی به شرکت خواهد رسید و در مقابل خود شما چه منافعی را از شرکت انتظار دارید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱۹٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان