دانلود و خرید کتاب مهارت های رانندگی ایمن وحید صمدپور خلیفه محله
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های رانندگی ایمن اثر وحید صمدپور خلیفه محله

کتاب مهارت های رانندگی ایمن

معرفی کتاب مهارت های رانندگی ایمن

کتاب «مهارت های رانندگی ایمن» نوشتۀ وحید صمدپور خلیفه محله، محمد رحیم غلامی، محمدصادق شاه قلی و محمدصادق بنداروند است و نشر مهاجر آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب مهارت های رانندگی ایمن

رانندگی درست و اصولی به معنای ترافیک روان و حادثۀ کمتر است. صدمات ناشی از تصادفات و حوادث جاده‌ای، نه‌تنها باعث هدررفتن منابع ملی می‌شود (طبق آمار ضرر ناشی از تصادفات جاده‌ای ۷ درصد تولید ناخالص ملی در سال است)، آسیب‌های روحی زیادی را به خانواده‌های قربانیان وارد می‌کند. بدون شک اقدامات مؤثر در زمینه‌های آموزشی، مهندسی و اجرایی موجب کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای می‌شود. همچنین پیشرفت روزافزون ایمنی ترافیک، باتوجه‌به رفتار کاربران ترافیکی و دیدگاه آن‌ها نسبت به ایمنی جاده چشمگیر خواهد بود.

رانندگی فعالیتی پیچیده است که فقط تجربه و گذر زمان می‌تواند یک تازه‌راننده را با تکنیک‌های اساسی آشنا کند تا بر آن‌ها مسلط شده و تبدیل به یک رانندۀ حرفه‌ای شود. یکی از روش‌های افزایش آگاهی رانندگان جدید برای داشتن رانندگی ایمن و منطبق بر قانون کتاب است. کتاب مهارت‌های رانندگی ایمن می‌تواند مورداستفادهٔ چند گروه از جمله، رانندگانی که به‌تازگی گواهی‌نامه دریافت کرده‌اند، پلیس راهنمایی‌ورانندگی و پلیس‌راه فراجا جهت آموزش برون‌سازمانی، مدرسین آموزشگاه‌های رانندگی قرار بگیرد. بخش اول کتاب مهارت های رانندگی ایمن، نکاتی را آموزش می‌دهد تا فرد ضمن اینکه یک رانندگی لذت‌بخش داشته باشد، نکات ایمنی را هم رعایت کند. ابتدا جایگاه راننده و اجزای اصلی یک خودروی سواری را توضیح داده و سپس چگونگی آماده‌سازی خودرو برای رانندگی و حمل چمدان و بار آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب مهارت های رانندگی ایمن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به رانندگان مبتدی، مدرسان آموزشگاه‌های رانندگی و حتی پلیس‌های راهنمایی و رانندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهارت های رانندگی ایمن

«رانندگی با خودرو فقط آگاهی به تکنیک‌ها و ابزار نیست؛ بلکه نیازمند ارزیابی و پیش‌بینی وقایع نیز می باشـد. به لحاظ تئوری رانندگی نیازمند دانش و یادگیری مهارت‌ها است؛ اما در مل تمرین و تجربه است که به راننده چگونگی روشهای پیشگیرانه را می‌آموزد. یادتان باشد که در ایمنی جاده همه رانندگان سهیم هستند در رانندگی باید طوری رفتار کنید که ضمن احترام به سایرین حقوق سایر کاربران و سهم آنان از جاده محفوظ باشد. عبارت سایرین در جملۀ فوق می‌توانند شامل رانندگان دیگر، عابرین پیاده، دوچرخه‌سواران و موتورسیکلت‌سواران باشد. رانندگی خوب نیازمند سلامت جسمی و شرایط روحی متعادل است. عوامل دیگری نظیر بیماری، استرس، سالخوردگی و مصرف دارو می‌توانند توانایی رانندگی شما را تحت‌تأثیر قرار دهند. بهتر است قبل از نشستن پشت فرمان، وضع سلامتی خود را بررسی کنید. بیماری‌هایی نظیر سرماخوردگی، آنفولانزا، میگرن، صرع و... می‌توانند اثر منفی روی رانندگی داشته باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان