دانلود و خرید کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچیک جیمز نوربری ترجمه راضیه قنبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچیک اثر جیمز نوربری

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچیک

نویسنده:جیمز نوربری
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچیک

کتاب «پاندای بزرگ و اژدهای کوچیک» نوشتۀ جیمز نوربری و ترجمۀ راضیه قنبری است و انتشارات هرماس آن را منتشر کرده است. پاندای بزرگ و اژدهای کوچک، کتابی متفاوت، جذاب و آرامش‌بخش در حوزۀ فلسفه و زندگی است.

درباره کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

کتاب ۲ زبانۀ پاندای بزرگ و اژدهای کوچک  ۲ شخصیت مجوری دارد؛ پاندا و اژدها از زندگی رضایت دارند و روزهایشان را با گشت و گذار در جنگل‌های اطراف محل زندگی می‌گذارندند. یک روز اژدهای کوچک به پاندای بزرگ از احساس نیازش به تغییر می‌گوید، همین احساس نیاز است که پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را به سفری دور و دراز می کشاند، سفری که در بهار آغاز می‌شود.

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک روایت سفر ۲ دوست است، آن‌ها پس از مدت‌ها زندگی در یک نقطه از این جهان، سفری طولانی را آغاز می‌کنند، فصل‌ها را یکی پس از دیگری از سر می‌گذرانند، سختی‌های راه را به جان می‌خرند ، چندین بار اشتباه می‌کنند و در مسیر راه خود را گم می‌کنند اما آنچه که به آن‌ها کمک می‌کند قدرت تاب‌آوری و امیدی است که در دل دارند و با همین‌هاست که در نهایت به زیبایی‌های طبیعت و وجوشان پی می‌برند و به خودشناسی می‌رسند.

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک سرشار از گفتگوهای ساده‌ و جملات کوتاهی است که به‌ظاهر ساده هستند؛ اما معنای عمیقی دارند؛ بنابراین می‌توان گفت این کتاب گفتگو محور است. پاندای بزرگ و اژدهای کوچک در مسیری که طی می‌کنند، خواننده را با خود همراه می‌سازند و او را هم از دلهره‌ها، اضطراب‌ها دور کرده و دعوت به تحمل سختی‌ها و مشکلات زندگی‌ می‌کنند. گفتگوهای حکیمانه و فلسفی ساده میان پاندای بزرگ و اژدهای کوچک در کتاب به همراه تصاویر ساده اما درخشان و آرامش‌بخشی که مخاطب را به فکر فرومی‌برد از نقاط قوت کتاب است و باعث شده مدت کوتاهی پس از انتشار کتاب به چندین زبان دنیا ترجمه شود. فهرست مطالب کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک عبارت است از: بهار، تابستان، پاییز، زمستان، بهار و سخن آخر.

خواندن کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

«پاندای بزرگ پرسید: مسیر یا مقصد؟ کدوم مهم‌تره؟

اژدهای کوچک پاسخ داد: هیچ‌کدوم ... هم‌سفر از همه مهم‌تره.

اژدهای کوچک گفت: به نظرت طبیعت فوق‌العاده نیست؟

پاندای بزرگ با موافقت گفت: هست. اما ما هم مثل این درخت و عنکبوت جزئی از طبیعت هستیم و به همون اندازه فوق‌العاده‌ایم.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۳۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان