دانلود رایگان کتاب زیبایی فضای مجازی با هوش اخلاقی سمیه رومینا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیبایی فضای مجازی با هوش اخلاقی اثر سمیه رومینا

کتاب زیبایی فضای مجازی با هوش اخلاقی

نویسنده:سمیه رومینا
انتشارات:عترت نو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زیبایی فضای مجازی با هوش اخلاقی

کتاب زیبایی فضای مجازی با هوش اخلاقی نوشتهٔ سمیه رومینا است. انتشارات عترت نو این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی هفت مهارت برای رفتار درست در فضای مجازی است.

درباره زیبایی فضای مجازی با هوش اخلاقی

کتاب زیبایی فضای مجازی با هوش اخلاقی به والدین کمک می‌کند تا بتوانند استفاده صحیح و اخلاقی از دنیای دیجیتال و تکنولوژی را به فرزندانشان بیاموزند. همچنین در این اثر، مفهومی به عنوان هوش اخلاقی معرفی و مصادیق آن در زندگی حقیقی و فضای مجازی ذکر می‌شود.

خواندن زیبایی فضای مجازی با هوش اخلاقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از زیبایی فضای مجازی با هوش اخلاقی

«فضای مجازی را نمی‌توان از دنیای واقعی کاملا جدا کرد. کاربران فضای مجازی، همان شهروندان کوچک و بزرگ شهرها هستند، با این تفاوت که به دلیل برداشته شدن اغلب محدودیت‌های دنیای واقعی، فضای مجازی به کاربران اجازه می‌دهد رفتاری آزادانه‌تر (دلخواه‌تر) و تا حد زیادی دور از کنترل دیگران داشته باشند. درست در همین جاست که خودکنترلی اهمیت بسیاری می‌یابد و پای اخلاق به میان می‌آید.

فیلتر کردن، مصادره کردن گوشی و تبلت فرزندان و روش‌هایی از این دست، نمی‌توانند در بلندمدت مؤثر باشند؛ حتی ممکن است وضعیت را بحرانی تر کنند، زیرا رفتارهای پنهانی آنان را افزایش می‌دهند. نوجوانی که از کودکی توسط والدین و بعد از آن‌ها، توسط مربیانش با هوش اخلاقی آشنا شده و آن را در وجودش پرورش داده، خویشتن‌دار، باوجدان و شکیبا است و به ندرت در فضای مجازی آسیب می‌بیند. البته «ماهی را هر وقت از آب بگیری، تازه است»؛ اگر دوران کودکی فرزندتان گذشته است، از امروز پرورش هوش اخلاقی را شروع کنید و جلوی ضرر و خطر را بگیرید. در این کتاب گام به گام با هفت نیکخویی که هوش اخلاقی را تشکیل می‌دهند آشنا می‌شوید. سه نیکخویی نخست، پیش نیاز چهار نیکخویی بعدی است».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
رایگان