دانلود و خرید کتاب حسابداری ویژه بازار کار سینا چال اشتری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حسابداری ویژه بازار کار اثر سینا چال اشتری

کتاب حسابداری ویژه بازار کار

معرفی کتاب حسابداری ویژه بازار کار

کتاب «حسابداری ویژه بازار کار» نوشتۀ سینا چال اشتری است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است. حسابداری ویژه بازار کار، راهنمایی مناسب و مفید برای کسانی است که می‌خواهند وارد بازار کار در رشتۀ حسابداری شوند.

درباره کتاب حسابداری ویژه بازار کار

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشتۀ حسابداری از این حقیقت آگاه هستند که در رشتۀ حسابداري فقط با گرفتن مدرک تحصیلی این رشته نمی‌توان جذب بازار کار شد. امروزه باتوجه‌به پیشرفت علم حسابداری و نوشتن نرم‌افزارهای مختلف در این زمینه، باید برای تسلط بر کلیه مهارت‌های این رشته کار عملی انجام داد و هم این که بر نرم‌افزارهای مرتبط تسلط پیدا کرد. در دانشگاه‌های این رشته به‌صورت کاملاً تئوری تدریس می‌شود و بنابراین به‌تنهایی برای یادگیری تمامی فنون حسابداری کافی نخواهد بود. اکثر دانشجویان این رشته پس از فارغ‌التحصیلی به آموزشگاه‌های آزاد رفته و صفر تا صد پروسۀ حسابداری شرکت‌ها و مؤسسات را با هزینۀ بالا آموزش می‌بینند.

کتاب حسابداری ویژه بازار کار، همان‌طور که از نامش پیداست، مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را آموزش می‌دهد. این کتاب مجموعه‌ای از کلیۀ بخش‌های مختلف و مهم حسابداری را در برمی‌گیرد. سینا چال اشتری تلاش کرده است تا مخاطبان کلیۀ امور حسابداری از مفاهیم پایه در علم حسابداری گرفته تا جزئی‌ترین نکات را آموزش ببیند. مهارت‌هایی مانند حسابداری پایه و مقدماتی، حسابداری بازرگانی، حسابداری مالیاتی و حسابداری صنعتی. مطالب کتاب حسابداری ویژه بازار کار به‌گونه‌ای ساده و قابل‌درک نوشته شده که خوانندگان با تلاش و تمرین، می‌توانند به‌راحتی وارد بازار کار در این حرفۀ پول‌ساز شوند.

خواندن کتاب حسابداری ویژه بازار کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان رشتۀ حسابداری و علاقه‌مندان به کار در این حوزه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حسابداری ویژه بازار کار

«یکی از هدف‌های حسابداری و گزارشگري مالی ارائه اطلاعات به سرمایه‌گذاران و اعتباردهندگان بالقوه و فعلی و سایر استفاده‌کنندگان صورت‌های مالی است. اطلاعاتی که در صورت‌های مالی منعکس می‌شود، هنگامی می‌تواند در تصمیمات استفاده‌کنندگان مؤثر واقع شود که از ویژگی‌های کیفی خاصی برخوردار شود. خصوصیات کیفی به خصوصیاتی اطلاق می‌شود که موجب می‌گردد اطلاعات ارائه شده در صورت‌های مالی برای استفاده‌کنندگان در راستاي ارزیابی وضعیت مالی، عملکرد مالی و انعطاف‌پذیری مالی واحد تجاری مفید واقع شود. برخی خصوصیات کیفی به محتوای اطلاعات مندرج در صورت‌های مالی و برخی دیگر به چگونگی ارائه این اطلاعات مربوط می‌شود. قابل‌فهم بودن: هدف گزارشگری مالی ایجاب می‌کند که صورت‌های مالی از لحاظ شکل و محتوا برای اشخاصی که دانش متعارفی از حسابداری دارند قابل‌فهم و استفاده باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان