دانلود و خرید کتاب ۱۰۰۰ شکر مهدی حاجی ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۰۰ شکر اثر مهدی حاجی ابراهیمی

کتاب ۱۰۰۰ شکر

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۱۰۰۰ شکر

کتاب ۱۰۰۰ شکر نوشتۀ مهدی حاجی ابراهیمی در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است.

درباره کتاب ۱۰۰۰ شکر

در کتاب ۱۰۰۰ شکر، نویسنده یکی از قوانین قدرتمند و مهم جهان آفرینش را شکرگزاری می‌داند. او اولین و مهم‌ترین توصیه به خوانندگان را رعایت قانون شکرگذاری در همه ابعاد زندگی عنوان کرده است.

هدف کتاب ۱۰۰۰ شکر، یادآوری موضوع شکرگزاری، لزوم برنامه‌ریزی برای آن و نحوۀ صحیح انجام شکرگزاری است. نویسنده پس از پاسخ به پرسش‌هایی دربارۀ اینکه آیا خدا به شکرگزاری ما نیاز دارد؟ برای چه باید شکرگزاری کنیم؟ شکرگزاری واقعی چگونه است؟ آیا می‌شود برای شکرگزاری برنامه‌ریزی کرد؟ یک فصل را که فصل آخر کتاب می‌شود به تعداد ۱۰۰۰ جملۀ شکرگزاری اختصاص داده است. این جمله‌ها چندوجهی هستند؛ یعنی علاوه بر شکرگزاری، به لحاظ آگاهی و خودشناسی نیز خواننده را درگیر می‌کنند. این جمله‌ها تأکیدی هستند و برای استفاده بلافاصله بعد از بیدار شدن یا قبل از خواب با هدف برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه نوشته شده‌اند.

خواندن کتاب ۱۰۰۰ شکررا به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری و اخلاق اسلامی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۰۰۰ شکر

«هر چند سپاسگزاری به معنای واقعی در حد توان هیچ کس نیست، اما به قدر توان خود اگر در این مسیر تلاش کنیم حتماً مورد توجه باریتعالی قرار خواهد گرفت؛ چرا که امام صادق علیه السلام فرمودند: خداوند به موسی علیه‌السلام وحی فرمود: ای موسی، شکر و سپاسی که سزاوار من است، به‌جای آور؛ موسی عرض کرد: چگونه شکر کنم تا شایسته مقام احدیت باشد، در صورتی که همان شکر کردن به تو هم نعمت است، باید شکر آن را هم جا بیاورم؟ خطاب آمد: یا موسی، همین حالا که گفتی این شکر هم نعمتی از جانب من است، شکر مرا ادا نمودی. این حدیث یک راز در درون خودش دارد و آن این است که ما باید شکر خداوند ا نیز نعمتی از جانب خداوند بدانیم؛ یعنی اینطور نیست که شکر خداوند در جبران نعماتی است که خداوند به ما داده است، بلکه این شکرگزاری نیز نعمتی است که خداوند در اختیار ما گذاشته است که بتوانیم از این نعمت استفاده کرده و رشد کنیم و نعمات بیشتر را به زندگی‌مان سرازیر کنیم و هر چه را که در زندگی داریم با شکرگزاری بهتر، آن را به زندگی بیاوریم؛ پس نگاه به شکرگزاری باید نگاه به یک نعمت باشد نه اینکه به عنوان جبران نعمت‌های خدا باشد که به ما داده است؛ زیرا خداوند متعال هیچ نیازی به شکر بندگان ندارد ولی ما بندگان، محتاج خداوند هستیم و باید این قوانین را رعایت کنیم تا در زندگی به خوشبختی و سعادت برسیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۷۱,۷۰۰
۵۰,۱۹۰
۳۰%
تومان