دانلود و خرید کتاب مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱ مربیان الوین ترجمه مهدی جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱ اثر مربیان الوین

کتاب مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱

معرفی کتاب مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱

کتاب «مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱» نوشتۀ مربیان الوین و ترجمۀ مهدی جعفری است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب، نحوۀ تسلط بر مربیگری زندگی برای مبتدیان است.

درباره کتاب مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱

زندگی نبردی دائمی است. هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که قادر است تمام مشکلات را حل‌وفصل کند؛ اما آیا دوست دارید ابزاری مناسب برای رسیدگی به آن‌ها در اختیار داشته باشید؟ کتاب مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱، به خوانندگان کمک می‌کند نگاه کاملاً متفاوتی به زندگی داشته باشند و مقدمات و روش‌های کوچینگ زندگی را یاد بگیرند.

مربیگری زندگی رشتۀ جدید و جالبی است. بسیاری از افراد این رشته را با مشاوره اشتباه می‌گیرند؛ اما مشاوران معمولاً به دنبال پیداکردن یافتن راه‌حل در هنگام مواجهه با اختلالات سلامت روان هستند؛ اما مربیان زندگی به افراد کمک می‌کنند تا خوشان مسائل را کشف کنند. آن‌ها قرار نیست روش زندگی‌کردن را به مردم بیاموزند؛ بلکه کمک می‌کنند تا آن نوع زندگی که برای خود تعیین کرده‌اند در مقابلشان ببینند؛ بنابراین به خودشان بستگی دارد که در مسیر درست حرکت کنند. کتاب مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱، مرجعی کامل برای علاقه‌مندان به آموزش مقدماتی در زمینۀ مربیگری زندگی (لایف کوچینگ) است و تمام اصول اولیه را برای جهت تبدیل‌شدن به یک کوچ موفق و کسب درآمد از این مهارت را به‌صورت جامع آموزش می‌دهد

خوانندگان با مطالعۀ این کتاب، درک دقیقی از چیستی مربیگري زندگی به دست می‌آورند و دربارۀ مزایای بی‌شمار مربیگری زندگی و چگونگی تبدیل‌شدن به خودشان چیزهای زیادی یاد خواهند گرفت تا بتوانند به دیگران هم در یافتن مسیرشان به‌سوی زندگی بهتر نیز کمک کنند. کتاب مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱ همچنین انواع مختلفی از مربی‌های زندگی موجود، شیوه‌ها و روش‌های مختلف مورداستفاده در تمرین‌های مربیگری، نحوه شکل‌گیری عادت‌های مثبت و مربیگری مؤثر کسانی را پوشش می‌دهد که به آن نیاز دارند.

کتاب مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱ در ۹ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: ماهیت مربیگری روشنگرانه»، «فصل دوم: خصوصی نگه‌داشتن آن»، «فصل سوم: شیوه‌ها و مهارت‌های مربیگری قدرتمند»، «فصل چهارم: شیوه مربیگری سفر زمان»، «فصل پنجم: انواع سبک‌های مربیگری»، «فصل ششم: سؤالات بزرگی که باید هنگام مربیگری از افراد بپرسید»، «فصل هفتم: علم عادات»، «فصل هشتم: مربیگری ذهنیت» و «فصل نهم: مربیگری کسب‌وکار»

خواندن کتاب مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب های موفقیت، مدیریت و کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مجموعه ارزش مربیگری زندگی، راهنمای نهایی شماره ۱

«از شما که طرف‌دار ورزش هستید می‌خواهم به ورزشکار موردعلاقۀ خود فکر کنید. اگر اهل ورزش نیستید، به بازیگر، خواننده یا هر مجری فکر کنید که تحسین می‌کنید. وقتی اجرای این افراد را در بالاترین سطح خود تماشا می‌کنید چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ تصور می‌کنم که این تجربه‌ای قدرتمند برای شما محسوب می‌شود. اکنون، می‌خواهم متوجه شوید که همۀ این افراد در پشت‌صحنه شخصی را داشتند که به پیشرفت هنر و ایجاد انگیزه‌شان کمک کند. در بیشتر موارد، این فرد نوعی مربی است. همۀ نوازندگان بزرگ در خارج از کشور کمک کردند تا با استعدادهای خود به کسی که هستند تبدیل شوند. ورزشکاران، سرمربی، مربی دفاعی یا مربی تهاجمی دارند. سایر افراد مشهور ممکن است مربی صدا، مربی بازیگری یا مربی سخنرانی داشته باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان