دانلود و خرید کتاب بامزه ترین سیب زمینی بن کلنتون ترجمه پریسا سالکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بامزه ترین سیب زمینی اثر بن کلنتون

کتاب بامزه ترین سیب زمینی

نویسنده:بن کلنتون
ویراستار:فرناز حیدری
انتشارات:انتشارات کیوی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بامزه ترین سیب زمینی

کتاب «بامزه ترین سیب زمینی» نوشتۀ بن کلنتون، ترجمۀ پریسا سالکی و ویراستۀ فرناز حیدری است و انتشارات کیوی آن را منتشر کرده است. بامزه‌ترین سیب‌زمینی، اولین جلد مجموعۀ رات است.

درباره کتاب بامزه ترین سیب زمینی

رات نام یک سیب‌زمینی باحال است که عاشق بازی، سرگرمی و تجربۀ چیزهای تازه است برای همین وقتی آگهی مسابقۀ بامزه‌ترین فرد را می‌بیند، وسوسه می‌شود که در این مسابقه شرکت کند؛ اما او رقیب‌های دیگری هم دارد؛ خرگوش، گربه و عروس دریای. آیا رات می‌تواند ثابت کند که بامزه‌ترین بین همه است؟

بامزه‌ترین سیب‌زمینی اولین جلد مجموعۀ ۳ جلدی رات است. شخصیت اصلی کتاب‌های تصویری رات یک سیب زمینی بامزه است که همیشه مخاطبان را با رفتارهایش غافلگیر می‌کند. بن کلنتون، نویسندۀ این مجموعه تلاش کرده است تا به شیوه‌ای حلاقانه، به زبان طنز، کودکانه و البته صریح به موضوعات و مفاهیم مهم در زندگی کودکان اشاره کند. او در کتاب بامزه‌ترین سیب‌زمینی، با خلق یک داستان خنده‌دار به موضوعاتی مانند زیبایی شخصی وعزت نفس می‌پردازد. رات در ابتدا کاملاً اطمینان دارد که بامزه ترین سیب‌زمینی دنیا است اما با وارد شدن به مسابقه و دیدن رقیبان دچار تردید می‌شود و اعتماد به نفسش را از دست می‌دهد اما اتفاقاتی در مسابقه رخ می‌دهد که رات چیزهای جدیدی یاد می گیرد. کتاب بامزه‌ترین سیب‌زمینی به کودکان یاد می‌دهد که همه با هم تفاوت دارند، هرکسی منحصر به فرد است و باید برای آنچه که هست به خودش افتخار کند و خودش را باور داشته باشد.مجموعۀ رات ۳ جلد دارد. دو جلد دیگر این مجموعه عبارت است از: «شجاع ترین سیب‌زمینی» و «بهترین سیب‌زمینی»

در مقدمۀ کتاب بامزه‌ترین سیب‌زمینی آمده است: «بن کلنتون عاشق سیب‌زمینی است و مثل سیب‌زمینی‌ها عاشق گل‌ولای، غذاخوردن و بازی‌کردن. وقتی مشغول این کارها نیست، و گاهی اوقات که هست دوست دارد تصویرسازی کند. کتاب‌هایی مثل صندوق پت، چیزهای خارق‌العاده، ناروال؛ تک‌شاخ دریا. او این کتاب‌ها را در تاکوما، ‌واشنگتن نوشته و تصویرسازی کرده است. آنجا با همسر نازنینش، پسرشان و سگشان زندگی می‌کند. دربارۀ بن باید بگوییم که تا حالا در هیچ مسابقۀ بامزه‌ای مثل مسابقۀ سیب‌زمینی‌ها بازنده نبوده است. شاید؛ چون در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده است و به‌احتمال زیاد هرگز شرکت نخواهد کرد. بن ترجیح می‌دهد موجوداتی بامزه و دوست‌داشتنی را برای کتاب‌هایش تصویرسازی کند.»

خواندن کتاب بامزه ترین سیب زمینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بامزه ترین سیب زمینی

«سلام!

این رات است. او یک سیب‌زمینی است! مثل بیش‌تر سیب‌زمینی‌ها رات عاشق این چیزهاست: گل‌و‌لای، ماندۀ غذاها، بازی چکرز،‌مسابقۀ زل‌زدن و بازی و مسابقه‌های جورواجور.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۴۸,۵۰۰
۲۴,۲۵۰
۵۰%
تومان