دانلود و خرید کتاب خفاش الیس گراول ترجمه نسترن فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خفاش

کتاب خفاش نوشتهٔ الیس گراول و ترجمهٔ نسترن فتحی است. کتاب چ این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان کانادایی برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب خفاش

کتاب خفاش که با تصویرسازی‌های الیس گراول منتشر شده، جلد دهم از مجموعهٔ «موجودات حال‌به‌هم‌زن» را در بر گرفته است. گفته شده است که الیس گراول همیشه شیفتهٔ موجودات چندش‌آور بوده است. او سازمانی برای دفاع از موجودات چندش‌آور پایه‌گذاری کرده که خودش رئیس و تنها عضو آن سازمان است. این روزها اگر او مشغول پرورش و نوازش کرم، مگس، حلزون، عنکبوت یا دیگر موجودات نباشد، برای بچه‌ها کتاب‌های عجیب‌وغریب می‌نویسد و آن‌ها را تصویرگری می‌کند. یکی از این کتاب‌ها اکنون پیش روی شما است؛ پس آن را بخوانید.

نشر چشمه را ناشری ادبی می‌دانند، اما کتاب‌های این نشر فقط به کتاب‌های ادبی‌اش خلاصه نمی‌شود و در حوزه‌های دیگری نیز نظیر فلسفه، سیاست، اقتصاد، کودک و نوجوان، موسیقی، سینما، تئاتر، تاریخ و اسطوره و… کتاب منتشر کرده است. کتاب چ، بخش کودک و نوجوان انتشارات چشمه، از سال ۱۳۶۴ شروع به چاپ کتاب کرده است. سال‌های ابتدایی تعداد کتاب‌های چاپ‌شده بسیار اندک بود، اما رفته‌رفته روند چاپ کتاب شکلی صعودی به خود گرفت؛ تا اینکه سال ۱۳۸۸ بیش از ۲۷۰ کتاب منتشر کرد؛ کتاب‌هایی در حوزه‌های مختلف.

خواندن کتاب خفاش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان