دانلود و خرید کتاب شغل های رویایی در علوم کریس اکسلاد ترجمه مجید عمیق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شغل های رویایی در علوم

کتاب «شغل های رویایی در علوم» نوشتۀ کریس اکسلاد و ترجمۀ مجید عمیق است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. این کتاب یکی از جلدهای مجموعۀ جذاب برترین شغل‌ها در حوزۀ STEM (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) و مناسب گروه سنی نوجوانان است. 

درباره کتاب شغل های رویایی در علوم

خوانندگان نوجوان با باز کردن کتاب شغل‌های رؤیایی در علوم، وارد دنیای شغل‌ها در حوزۀ علوم می‌شوند. این حوزه شغل‌های هیجان‌انگیز، جالب و حیرت‌آوری را به آن‌ها نشان داده و معرفی می‌کند. خوانندگان با مطالعۀ کتاب شغل‌های رؤیایی در علوم به این درک می‌رسند که تحصیل در این حوزه به معنای گذراندن اکثر اوقات در آزمایشگاه‌ها نیست. فضا، نحوم، ورزش و تولید محصولات غذایی، شغل‌های حوزۀ علوم است که نوجوانان می‌توانند در آینده در آن‌ها مشغول به کار شوند. کتاب شغل‌های رؤیایی در علوم به خوانندگان کمک می‌کند تا دربارۀ شغل‌های این حوزه، بازده و اثرات کار به شناخت کافی برسند و با موضوعات درسی مرتبط با هرکدام از آن‌ شغل‌ها و آموزش‌های تکمیلی موردنیازشان آشنا شوند. کسب توانایی و صلاحیت در حوزۀ علوم قادر است نوجوانان را از دنیای حیات‌وحش تا آن‌سوی فضا ببرد.

انتشارات کانون پرورش فکری مجموعه‌ای ۴ جلدی را تحت عنوان شغل‌های رؤیایی را منتشر کرده است. این کتاب‌ها در حوزه‌های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی نوشته شده است که به اختصار STEM نامیده می شوند. این مجموعۀ علمی، نوجوانان را با فرایند دسترسی به این علوم، شغل‌های مرتبط با آن‌ها و همچنین موضوعات درسی که به این شغل ها مرتبط هستند، آشنا می کند. نوجوان‌ها می‌توانند از طریق مطالعۀ این مجموعه با توجه به علاقه، استعداد و توانایی‌شان، دربارۀ شغل‌های مختلف اطلاعات کافی و مفید به دست بیاورند. جلدهای  این مجموعه عبارت است از: «شغل‌های رؤیایی در علوم»، «شغل‌های رؤیایی در مهندسی»، «شغل‌های رؤیایی در فناوری» و «شغل‌های رؤیایی در ریاضی».

فهرست مطالب کتاب شغل‌های رؤیایی در علوم عبارت است از: «شکارچی سیاره‌ها»، «کارشناسی صحنۀ جرم»، «تغذیۀ مردم جهان»، «کار در فضا»، «جراحی مغز و اعصاب»، «شمارش پنگوئن‌ها»، «ردیاب طوفان»، «پیش‌بینی فوران آتش‌فشان‌ها»، «مهندسی ژنتیک»، «دیرینه‌شناسی»، «مکانیک زیستی»، «شکافت اتم» و «واژه‌نامه»، و «نمایه».

خواندن کتاب شغل های رویایی در علوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان بالای ۱۵ سال و دوستداران کتاب‌های دانستنی‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شغل های رویایی در علوم

«سیارۀ فرا منظومه‌ای، سیاره‌ای است که پیرامون ستاره‌ای غیر از خورشید گردش می‌کند. به‌عنوان شکارچی سیاره‌های فرا منظومه‌ای باید این دنیاهای دوردست را جست‌وجو کنید و دربارۀ بزرگی آن‌ها و این‌که چگونه پیرامون ستاره‌هایشان گردش می کنند، تحقیق کنید. این کار ما را با روند عملکرد سایر منظومه‌های شمسی در جهان هستی آشنا می‌کند. با مطالعۀ این دنیاهای ناشناخته می‌توانیم از وجود احتمالی سایر منظومه‌های شمسی مشابه منظومۀ شمسی خودمان باخبر شویم یا پی ببریم که منظومۀ شمسی خودمان یک منظومۀ منحصربه‌فرد است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۷,۷۰۰
تومان