دانلود و خرید کتاب نور ویدا هنربخش حقیقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نور اثر ویدا هنربخش حقیقی

کتاب نور

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نور

کتاب نور نوشتهٔ ویدا هنربخش حقیقی است. مؤسسۀ انتشاراتی فرنام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره موسسهٔ انتشاراتی فرنام

مؤسسۀ انتشاراتی فرنام فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینهٔ مدیریت و چاپ مجلات علمی ـ پژوهشی در حوزه‌های گوناگون علوم آغاز کرد. فرنام ابتدا به ‌صورت گروه مشاورۀ علمی در چاپ و سپس به ‌صورت کمک ناشر مشغول عرضۀ خدمات چاپ و نشر شد. هدف موسسهٔ انتشاراتی فرنام عرضۀ خدمات تخصصی مشاوره در حوزۀ مدیریت مجلات علمی ـ پژوهشی، طراحی گرافیکی و چاپ است. فرنام با کمک سرمایه‌گذاران، دیگر ناشران، کتابخانه‌داران و کلیۀ فعالان حوزۀ انتشار مجلات علمی ـ پژوهشی در تولید محتوای مناسب می‌کوشد.

خواندن کتاب نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نور

«و بعدش هم که با هر روشی به خواستمون رسیدیم و پوست‌‌مون کنده شد، خودمون رو قهرمان داستان بدونیم و بگیم: «سخت بود ولی شد!» 

من منکر این داستان نیستم که رسیدن به هدف با چالش‌های بزرگ روبروست و اینکه شیرینی رسیدن به اون این‌قدر لذت بخشه که احساس ابرقهرمانی هم براش کمه! اما وقتی از اول قصه می‌تونیم قهرمان زندگیمون باشیم، چرا همیشه باید دنبال روز قهرمانیمون بگردیم! ما می‌تونیم هر لحظه قهرمان زندگی خودمون باشیم. وقتی برای یک لحظه با خودت خلوت می‌کنی و می‌تونی با یه موزیک حال خودت رو خوب ‌کنی و یا وقتی با یه دست به قلم شدن می‌تونی حال خودتو جا بیاری، تو همون لحظه قهرمان‌ترین فرد دنیایی! نیازی نیست همیشه کار بزرگی انجام بدی تا بتونی به خودت ثابت کنی که کسی هستی‌! همین که حال دلت خوب باشه قهرمان بودن ‌تو رو ثابت می‌کنه! ما برای اثبات کردن این قضیه به خودمون نه نیاز به تشویق و تأیید دیگران داریم و نه انتظاری از کسی. خیلی قشنگ میشه که آدم‌ها وقتی مسیر نوری که داره هدایتشون می‌کنه رو ببینند و بهش اعتماد کنند. من که میگم مسیر نور همون خود تویی! کی بیشتر از خودمون میتونه این مسیر رو نورانی‌تر کنه!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۷۹۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان