دانلود و خرید کتاب تئاتر بی کلام و تئاتر مستقل مهری نقی پور ینگجه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تئاتر بی کلام و تئاتر مستقل

کتاب «تئاتر بی کلام و تئاتر مستقل» نوشتۀ مهری نقی پور ینگجه است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. این کتاب مجموعه مقالات تخصصی مرکز ملی اسیتژ ایران را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب تئاتر بی کلام و تئاتر مستقل

هنرنمایش نقش تأثیرگذاری در ارتقای سطح مهارت‌های فرهنگی، ارتباطی و اجتماعی جامعه دارد. نوع تعامل مخاطب با نمایش و تبادل اطلاعات بدون کلام هم ارزش و اثری انکارناپذیر دارد. یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های هنرمندان حوزۀ تئاتر کودک و نوجوان، دریافت بازخورد تماشای نمایش از مخاطبین خردسال، کودک و نوجوان و تعامل با خانواده‌ها است که این امر نیاز به برسی و تحقیقات علمی دارد.

کتاب تئاتر بی‌کلام و تئاتر مستقل مجموعه مقالاتی است که در چهارمین سمینار تخصصی تئاتر کودک و نوجوان مرکز ملی استیژ ارائه شده است. هدف این سمینار ترغیب‌کردن هنرمندان برای بیان تجربه‌ها و پژوهش‌ها در جهت تولید نمایش‌های بی‌کلام و استقلال تئاتر بود. مهری نقی‌پور ینگجه این مقالات را گردآوری کرده و انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. محور مقالات جمع‌آوری شده در کتاب تئاتر بی‌کلام و تئاتر مستقل، تمرین‌های حسی در هنرهای نمایشی برای خردسالان، کودکان و مخاطبان حساس، چرایی اهمیت استفاده از تئاتر بی‌کلام برای این گروه از مخاطبان و چگونگی استقلال تئاتر، فروش و ارتباط مستمر با تماشاچیان است.

کتاب تئاتر بی‌کلام و تئاتر مستقل شامل ۱۰ مقاله می‌شود. عناوین مقالات کتاب تئاتر بی‌کلام و تئاتر مستقل عبارت است از: «بررسی تأثیر تکنیک‌ها و شیوه‌های حسی در ایجاد و گسترش هیجانات مثبت فردریکسون در کودکان»، «عملکرد حرکات و زبان بدن در تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد نظریۀ رشد شخصیت اریک اریکسون»، «تأثیر تئاتر فیزیکال در مداخلۀ تخلیۀ هیجانی رفتار پرخطر»، «کارکرد نمایش بی‌کلام در آموزش‌وپرورش بر اساس نشانه‌شناسی فردینان دوسوسور»، «ضرورت استفاده از نمایش بی‌کلام برای تسهیل دریافت‌های اولیه در دورۀ خردسالی، کودکی و نوجوانی»، «گرافیک در تئاتر (با رویکردی به تئاتر کودک و نوجوان غیر کلام محور»، زیبایی‌شناسی در تئاتر از منظر کودکان»، اجرا برای کودکان طیف اوتیسم»، «تأثیر تئاتر sense در پرورش مهارت‌های اجتماعی افراد ۱۰ تا ۱۶ساله اوتیستیک»، «معرفی و بررسی امکان باسکینگ یا اجراهای آزاد در ایران به‌عنوان شیوۀ نمایشی مستقل از نگاه مالی، با بیان تجربیات اجرای عروسکی بهار به روش اتواتنوگرافی (خود مردم‌نگاری)»

خواندن کتاب تئاتر بی کلام و تئاتر مستقل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدین، مربیان، پژوهشگران و دانشجویان تئاتر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۳,۸۰۰
تومان