دانلود و خرید کتاب قصه جو (جلد دوم)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قصه جو (جلد دوم)

کتاب قصه جو (جلد دوم) به‌کوشش معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با ویرایش منیره پارین در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. این کتاب جلد دوم از گزیدۀ جستارهای بخش علمی بیست‌وسومین جشنوارۀ بین‌المللی قصه‌گویی است.

درباره کتاب قصه جو (جلد دوم)

کتاب قصه جو (جلد دوم) گزیده‌ای از جستارهایی است که برای بیست‌وسومین جشنوارۀ بین‌المللی قصه‌گویی فرستاده شدند. این جستارها به قلم مربیان نوشته شده‌اند. موضوع از آنجا آغاز شد که سیاست‌گذاران فرهنگی بیست‌و‌سومین جشنواره در دوره‌های پیشین به‌دنبال قالب نوشتاری مناسبی بودند تا مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نواجوانان بتوانند به‌راحتی و فارغ از چهارچوب مقالات علمی، فکرها و ایده‌های خود را به‌سادگی بیان کنند و به خوانندگان انتقال دهند.

بعد از انتخاب قالب جستار، برای این موضوع، فراخوان جستارنویسی به مراکز کانون پرورش فکری سراسر کشور فرستاده شد و مربیان ترغیب شدند قلم به دست بگیرند و فکر، ایده و تجربه‌های خود را برای آیندگان ثبت کنند. کتاب قصه جو (جلد دوم) برگزیدۀ جستارهایی است که در این طرح، به دبیرخانۀ بیست‌وسومین جشنوارۀ بین‌المللی قصه‌گویی فرستاده شدند. هدف این مجموعه، ارائۀ نمونه‌هایی از جستارها، بها دادن به ایده‌ها و تجربه‌های مربیان کانون پرورش فکری و به اشتراک گذاشتن آن‌ها با علاقه‌مندان به قصه‌گویی است.

جستارنویسی آغاز نوشتن و تمرین برای آن است و به‌تدریج فرد را برای نوشتن با ساختارهای جدی‌تر آماده می‌کند. خواندن جستارهای نویسندگان و متفکران هم به شناخت افکار آن‌ها کمک می‌کند و هم روش نوشتن را آموزش می‌دهد؛ زیرا در این نوع نوشته، نویسنده دست بازی دارد و هرگونه ایده و استدلال خود را بدون محدودیت شرح می‌دهد. جستارهای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در ۴ گروه جای دارند: جستارهای خاطره‌گونه، جستارهای داستانی، جستارهای تجربه‌نویسی، جستارهای پژوهشی.

کتاب حاضر جلد دوم از این مجموعه است. عنوان برخی جستارهای کتاب قصه جو (جلد دوم) عبارت‌اند از: جوی عسل؛ از س تکرار فصل‌ها؛ رازهای قصه‌گویی (بئاتریس مونته‌رو) نه، خاله داکه؛ صنم، ادبیات فولکلوریک است؛ قصه‌های سنتی در ساحت کانون تصویری و فضایی اندیشه‌های انسانی؛ فصه‌های عصر جمعه؛ دریایی که امواجش را دوست نداشت؛ نسل امین‌الضرب در گود قصه؛ با مثلث برمودا در جزیره‌ی سرگردانی؛ پرواز شماره ۲۴: قصه‌های لحظه‌ی آخری.

خواندن کتاب کتاب قصه جو (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای گروه سنی اولیا، مربیان و پژوهشگران نوشته شده است. در کنار آن، به همۀ علاقه‌مندان به جستارنویسی پیشنهاد می‌کنیم.

مقدمه پیروزی
برایان تریسی
شناخت و نقد منابع و مآخذ تاریخ ایران بعد از اسلام
مقصود علی صادقی
بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور
حسن سام دلیری
جنگ کره
مایکل وی آزکان
تاریخ عثمانی و خاورمیانه
رسول عربخانی
تاریخ تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایران از زوال ایلخانان تا آغاز حکومت صفویان
بدرالسادات علیزاده‌مقدم
استینک دمدمی در جست و جوی بزرگ ترین کشف قرن
مگان مک دونالد
عقده اودیپ پسر هاشم آقا
علی موذنی
من از یادت نمی کاهم، مارتیتا
ساندرا سیسنروس
عوارض جانبی
اسماعیل باستانی
گام به گام هشتم؛ انگلیسی ۲ (Student Book)
منیره سادات هاشمی
واژگان طلایی زبان انگلیسی
کیوان ابراهیمی ارمی
آشنایی با پایگاه های معتبر علمی و روش های جستجوی اطلاعات
ابوالفضل فراهانی
شناخت منابع تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (رشته الهیات)
محمود صادقی علوی
مهم‌ترین سوانح هوایی ایران و جهان
نوید مقصودی
کلیات تاریخ و تمدن هند
کریم نجفی برزگر
مرگ شناسی و آثار تربیتی آن در مثنوی مولانا
زهرا قنبرپور
ماهنامه همشهری داستان ـ شماره ۱۲۶ ـ شهریور ۱۴۰۰
همشهری داستان
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۵۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۲۲,۱۰۰
تومان