دانلود و خرید کتاب از آسمون تا اینجا جمعی از شاعران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از آسمون تا اینجا اثر جمعی از شاعران

کتاب از آسمون تا اینجا

معرفی کتاب از آسمون تا اینجا

کتاب از آسمون تا اینجا نوشتۀ جمعی از شاعران در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. این کتاب، مصور و رنگارنگ است و شامل قطعه‌های شعری با موضوع خدا می‌شود که به قلم تنی چند از شاعران شعرهای کودکانه سروده شده‌اند. کتاب مناسب برای نوباوگان ۴ سال به بالا است.

درباره کتاب از آسمون تا اینجا

کتاب از آسمون تا اینجا مجموعۀ شعری است که تعدادی از شاعران شعرهای کودکان آن‌ها را سروده‌اند. این شاعران عبارت‌اند از: مصطفی رحماندوست، شکوه قاسم‌نیا، بابک نیک‌طلب، جعفر ابراهیمی شاهد، اسدالله شعبانی و افسانه شعبان‌نژاد. موضوع این اشعار، احساس کودکان به خداوند، نحوۀ نگاه آن‌ها به او و نیز حرف‌های آنان با خدا است. این کتاب مصور است و صفحات رنگارنگ جذابی دارد. تصاویری که در عین سادگی بسیار زیبا هستند.

توصیف زیبایی‌های جهان، رابطۀ علت و معلولی در میان پدیده‌ها، بخشایندگی پروردگار و آفرینندگی او موضوع‌هایی هستند که در این اشعار به آن‌ها اشاره شده است. کتاب از آسمون تا اینجا از طریق شعر بچه‌ها را با جهان هستی آشنا می‌کند. این کتاب به کودکان نعمت‌های خداوند را معرفی می‌کند و به آن‌ها یادآور می‌شود که او آفریننده‌ای مطلق و مهربان است. اشعار این کتاب، نشاط‌انگیز، کوتاه و بامعنا هستند و با تصاویری که به خیال کودک نزدیک است، درک آن‌ها را از موضوع، هموار و آسان می‌کند. موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که معمولاً توانایی انتقال پیام معنوی در قالب شعر به کودکان کاری دشوار است؛ اما شاعران این کتاب از پس آن برآمده‌اند.

در کتاب از آسمون تا اینجا فضایی مثبت و پر از امید برای کودکان تصویرسازی شده است. شعرهای این کتاب شامل درخواست‌های کودکان از خداوند مانند خواستن میوه و پرنده و هدیه هستند. این شعرها به کودکان امید می‌دهد که همیشه می‌توانند با خداوند حرف بزنند و هر چیزی را از او بخواهند؛ زیرا همۀ این جهان را او آفریده است؛ بنابراین، از او میوه و پرنده و هدیه می‌خواهند و همه‌جا با او حرف می‌زنند. علاوه بر این، کتاب به کودکان این احساس را می‌دهد که در جهانی امن و محافظت‌شده قرار دارند.

خواندن کتاب از آسمون تا اینجا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های کودک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از آسمون تا اینجا

«کی یاد داده؟

کی یاد داده به خورشید

که روز بیاد بتابه

شبا بره به خونه

تا فردا صبح بخوابه

کی یاد داده به بارون

از آسمون بباره؟

کی داده روشنایی

به اون همه ستاره؟

کی داده رنگ آبی

به آسمون به دریا

من می‌دونم، اینا رو

تو داده‌ای، خدایا!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۷,۷۰۰
تومان