دانلود و خرید کتاب کودک من ۳ سمیرا افشاری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کودک من ۳ اثر سمیرا افشاری نژاد

کتاب کودک من ۳

معرفی کتاب کودک من ۳

کتاب «کودک من ۳» نوشتۀ سمیرا افشاری نژاد و سمیرا کرملو است و انتشارات نسل یاسان آن را منتشر کرده است. کودک من ۳، سومین جلد از مجموعۀ کتاب‌های فرزندپروری است.

درباره کتاب کودک من ۳

از زمانی که یک فرزند متولد می‌شود، همواره این سؤال را در ذهن دارد که چه رفتاری با فرزندش داشته باشد تا در آیندهٔ او تأثیر مخربی بر جای نگذارد. بسیاری از والدین جوان برای پاسخ به سؤالات خود به منابع غیرعلمی و نامعتبر مراجعه می‌کنند و در نتیجه با وجود تلاش‌های بسیار، نتایج مثبتی در تربیت فرزندان خود تجربه نمی‌کنند. در برخی موارد هم پاسخ‌ها به سردرگمی و نگرانی والدین دامن می‌زند. باتوجه‌به در اختیار نبودن منابع علمی و کاربردی، انتشارات نسل یاسان تلاش است کرده است تا راهنمای عملی والدین در سنین مختلف را عرضه کند و از این طریق سهمی در کاهش مشکلات و نگرانی‌های خانواده‌ها ایفا کند.

اگر والدین در فرزندپروری اشتباهاتی دارند به این دلیل است که راه مناسب و بهتر را نمی‌دانند. شاید مهم‌ترین بخش آن عشق‌ورزی والدین باشد؛ اما کافی نیست و تا زمانی که والدین نیازهای فرزندانشان را نشناسند نمی‌توانند آنچه را که کودکان می‌خواهند به آنها بدهند. گفت‌وگو با کودکان یکی از روش‌های راهگشا است؛ اما والدین نخست باید نیازهای کودکان را بشناسند، گوش‌دادن را بیاموزند تا کودکان تصمیم بگیرند با آن‌ها صحبت کنند. آن‌ها باید چگونه درخواست‌کردن را یاد بگیرند تا کودکان همکاری‌کردن با آن‌ها را انتخاب کنند و همچنین باید بدانند چگونه به کودکان آزادی بدهند تا همچنان اوضاع را تحت کنترل خود داشته باشند. از این طریق است که یک والد رفتارهای منسوخ و اشتباه گذشته‌اش را کنار می‌گذارد.

کتاب کودک من ۳؛ راهنمای عملی والدین از ۶ تا ۱۲ سالگی سومین جلد از مجموعۀ کتاب‌های فرزندپروری است که تلاش می‌کند تا خلأهای موجود در عرصهٔ تربیت کودک را پر کند و باتوجه‌به جزئیات کاربردی و طبقه‌بندی سنین، ابزاری کمکی در اختیار والدین قرار دهد. کتاب کودک من می‌تواند نگرانی‌های مادران و پدران جوان از ۶ سالگی تا پایان دوران کودکی را کاهش دهد و به حل مشکلات عمیق رفتاری و شخصیتی که ریشه در این دورهٔ تحولیِ بسیار تأثیرگذار دارند، کمک کند.

خواندن کتاب کودک من ۳ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مشاوران و الدینی که کودکان۶ تا ۱۲ ساله دارند پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب کودک من ۳

«بیشتر کودکان شش‌ساله می‌توانند برای مدتی طولانی توجه خود را معطوف به انجام فعالیتی کنند. آنها می‌توانند پروژه‌ها و وظایف پیچیده‌تری را در خانه یا مدرسه انجام دهند. توانایی داشتن افکار پیچیده و فهم مفاهیم انتزاعی در این سن شروع به رشد می‌کند و کنجکاوی و یادگیری یک کودک شش‌ساله در مورد دنیای اطراف خود به طور تصاعدی افزایش می‌یابد. آنها می‌توانند بعضی از حروف، اعداد و کلمات را بنویسند یا بخوانند. دایرهٔ لغات نیز روبه‌افزایش است. کودکان شش‌ساله معمولاً تفاوت بین واقعی و خیالی را درک می‌کنند. خیال‌پردازی‌شان به‌شدت افزایش‌یافته است و ساعاتی در روز را صرف بازی‌های تخیلی می‌کنند. از سوی دیگر، هنگام کار با شما ترجیح می‌دهند به‌جای تظاهر به آشپزی در آشپزخانه به‌صورت واقعی مشغول کاری؛ مانند ظرف شستن و یا غذا درست‌کردن شوند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۷۷۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۲۴,۰۰۰
تومان