دانلود و خرید کتاب بابای کوروش و نقاشی حمیدرضا رضوانی اول
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بابای کوروش و نقاشی اثر حمیدرضا رضوانی اول

کتاب بابای کوروش و نقاشی

معرفی کتاب بابای کوروش و نقاشی

کتاب بابای کوروش و نقاشی نوشتهٔ حمیدرضا رضوانی اول است و نشر آرسس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بابای کوروش و نقاشی

حمیدرضا رضوانی اول نویسنده‌ای است که ده‌ها عنوان کتاب نوشته و در عین حال‌ سال‌هاست در انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس مختلف خدمت می‌کند و منتخب و نماینده اولیا در شورای انجمن‌های استان‌های مختلف بوده است. او علاقهٔ فراوانی به ایده‌پردازی دارد؛ بنابراین هرگاه در مدرسه‌ای مشکلی پیش می‌آمد تلاش می‌کرد تا راه حلی نو و جدید ارائه کند و با اجرایی شدن برخی از این راه حل‌ها اتفاقات خوب و مثبتی در مدارس رخ می‌داد. روزی که داشت طبق معمول فکر می‌کرد و بادام زمینی می‌خورد با خود گفت: چرا این همه تجربیات را کتاب نکنم و در اختیار دیگران قرار ندهم تا دیگران هم استفاده کنند؟ پس پلاستیک بادام زمینی را به گوشه‌ای پرت کرد و به سمت سیستم شتافت و شروع کرد به طبقه‌بندی کردن کارهایی که تاکنون در مدارس مختلف کرده بود. چون فرزند او نامش کوروش است و همایون فرزند دیگرش دیگر دبیرستانی شده بود بنابراین خود را بابای کوروش نامید و نام مجموعه کتابش را «بابای کوروش در مدرسه» نهاد و شروع به نوشتن کرد. بابای کوروش اعتقاد فراوانی به مینیمال کار کردن دارد؛ یعنی با اندک امکانات بهترین نتیجه‌ها را به دست‌آوردن و دوری از زرق و برق و تجملات! بنابراین قلم برداشت و خودش تصویرگری کتاب‌هایش را به ساده‌ترین وجه ممکن و اندکی طنز انجام داد. 

دوازده عنوان کتاب‌های او بابای کوروش و غذای مامان پز، بابای کوروش و ساندویچ اضافه، بابای کوروش و پادشاه کوچولوها، بابای کوروش و وسایل گمشده، بابای کوروش کتاب‌های کتابخونه، بابای کوروش و مسواک جدید، بابای کوروش و بوفه کوچولو، بابای کوروش و سرویس بهداشتی، بابای کوروش و فحش و حرکت زشت، بابای کوروش و انتظامات، بابای کوروش و نقاشی، بابای کوروش و نویسندگی است. متن‌های کتاب‌ها نیز به‌سادگی هر چه تمام‌تر نگاشته شده تا از کودک ۷ساله تا کهنسال ۷۷ساله بتوانند آن را خوانده، درک کنند و به کار بندند. هدف بابای کوروش این است که مشکلی را حل کرده و خود پیشرفت کند و دیگران را نیز یاری رساند تا همه پیشرفت کنند. 

خواندن کتاب بابای کوروش و نقاشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر این کتاب را خواندید و لذت بردید آن را به دیگران نیز معرفی کنید. شاید به دست مدیری، معاونی، معلمی، آموزگاری، دبیری، معاون پرورشی‌ای، معاون آموزشی‌ای و... رسید و یا اولیایی آن را خواند و درس گرفت و به کار بست و اوضاع مدرسه‌ای بهتر شد. لازم به ذکر است تمام این ایده‌ها در مدارس گوناگون توسط حمیدرضا رضوانی اول ارائه شده و به انجام رسیده و نواقص کار دیده شده. اگر هم دانش‌آموز هستید این کتاب را به دست مدیری، معاونی، معلمی، آموزگاری، دبیری، معاون پرورشی‌ای، معاون آموزشی‌ای و یا اولیایی برسانید.

نظرات کاربران

your can
۱۴۰۳/۰۱/۰۶

تصویر هاش کتاب رو خراب کرده بود ولی متن کتاب خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۴۲۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان