دانلود و خرید کتاب قوی باش دختر آماندا فورد ترجمه آفرنگ قاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوی باش دختر اثر آماندا فورد

کتاب قوی باش دختر

معرفی کتاب قوی باش دختر

کتاب قوی باش دختر نوشتهٔ آماندا فورد و ترجمهٔ آفرنگ قاضی است. انتشارات زلال سبز این کتاب را برای دختران نوجوان روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب قوی باش دختر

کتاب قوی باش دختر (یا «با خودت روراست باش») حاوی يک راهنمای روزانه برای دختران نوجوان است. این کتاب از راه‌ورسم زندگی سخن گفته است. این کتاب، اثر مهم و مشهور آماندا فورد در زمینهٔ موفقیت و از جمله بهترین کتاب‌ها در حوزهٔ علوم تربیتی و مشاوره‌ای برای نوجوانان در مدرسه، خانه و هر جای دیگر است. یک نوجوان درمورد مدرسه، برخورد با والدین و دعواکردن با دوستانش به توصیه نیاز دارد. او باید چطور با بسیاری از موضوعاتی که به‌عنوان یک دختر در دوران نوجوانی با آن مواجه می‌شود، برخورد می‌کند؟ کتاب حاضر، راهنمایی برای کمک به دختران نوجوان در کشف خودشان و یادگیری گوش‌دادن به ندای درونی خودشان است.

خواندن کتاب قوی باش دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دختران نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قوی باش دختر

«در یک دنیای ایده آل و خوب درست وقتی که به تفاوت هایتان توجه میکنید یک فرد بزرگتر و عاقل تر میاد جلو پیشت و به تو یاد میده که برای شخص خودتان بودن و ویژگی های درونی تان ارزش قِایل شوید. آنها با شما قدم میزنند و درباره واقعیت های زندگی ات با تو صحبت میکنند و ممکن است بهترین راه را به تو یاد دهند که چگونه موهایتان را شبیه مونیکا در فیلم دوستان وقتی به دیدن باربادوس رفته بود بکنند. در یک دنیای فوق العاده و عالی آنها شما را تشویق میکنند تا خودتان باشید و همچنین به شما یاد می دهند که چگونه راه هایی که اعتماد بنفستان را رشد میدهند و زیاد میکنند را بری.

اما بیشتر ما در همچین دنیای بدون عیب بزرگ نمیشویم ورشد نمیکنیم.بیشتر ما از همون سال های اول عمرمون در جایی بزرگ میشویم و با چیزهایی که اشتباها با ما بودند آشنا میشویم و باور میکنیم که خیلی چاقیم و خیلی بد قیافه و خیلی زشتیم.برای اینکه دوستمان داشته باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۵۰۰
تومان