دانلود و خرید کتاب میمون کوچولوی شجاع هیس رابرتز ترجمه سمیه صبوحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میمون کوچولوی شجاع اثر هیس رابرتز

کتاب میمون کوچولوی شجاع

نویسنده:هیس رابرتز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب میمون کوچولوی شجاع

کتاب الکترونیکی میمون کوچولوی شجاع نوشتهٔ هیس رابرتز و ترجمهٔ سمیه صبوحی از انتشارات شرکت رسانه ساز دانش است. این کتاب ویژهٔ کودکان گروه سنی «الف» و «ب» است و با هدف آماده‌کردن بچه‌ها برای مواجهه با مسائل جدید زندگی نوشته شده است.

درباره میمون کوچولوی شجاع

کتاب میمون کوچولوی شجاع دربارهٔ آماده‌کردن کودکان برای مواجه‌شدن با مسائل جدید زندگی است. «ساری» یک میمون کوچولو است که همراه با مادرش، برای معاینهٔ کامل به مطب دکتر می‌رود. دکتر پس از معاینهٔ ضربان قلب ساری، فشار خون و همهٔ بدن او را به‌طور دقیق کنترل می‌کند و به او می‌گوید برای اینکه بدنش در مقابل بیماری‌ها مقاوم شود، باید واکسن بزند. ساری از واکسن می‌ترسد. او موضوع را به پدرش می‌گوید. پدرش نقشه‌ای به او می‌دهد که طبق آن پیش برود و به او می‌گوید بعد از تزریق واکسن، برایش یک بستنی بزرگ می‌خرد. ساری طبق نقشه‌ای که پدرش به او می‌دهد، به خرچنگ می‌رسد و خرچنگ به‌دلیل شجاعت ساری به او سنگی می‌دهد که اگر ساری هنگام تزریق واکسن در دستش فشار دهد و تا سه بشمارد، به‌صورت جادویی به آینده منتقل می‌شود. در این کتاب برای فهم بیشتر موضوع، از تصویرها و نقاشی‌های رنگی استفاده شده است.

خواندن کتاب میمون کوچولوی شجاع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «الف» و «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب میمون کوچولوی شجاع

«ساری، میمون کوچولوی ما، با مادرش برای خرید و گردش بیرون رفتند. آنها برای خرید به فروشگاه و بعد از آن برای خوردن غذا به رستوران محبوبشان رفتند. بعد از خوردن غذا، مادر ساری گفت: بهتره که ما سری هم به دکتر بزنیم. وقتی آنها به پیش دکتر رفتند، دکتر ضربان قلب ساری را معاینه کرد، فشار خونش را کنترل کرد و همه بدن او را بطور دقیق معاینه کرد. بعد دکتر به ساری گفت: فردا برگرد، تا یک واکسن بزنی و بدنت در مقابل بیماری‌ها مقاوم بشود.اما ساری دوست نداشت که واکسن بزند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان