دانلود و خرید کتاب دانستنی های جالب و اطلاعات عمومی آیا می دانید؟ سیدیوسف حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانستنی های جالب و اطلاعات عمومی آیا می دانید؟ اثر سیدیوسف حسینی

کتاب دانستنی های جالب و اطلاعات عمومی آیا می دانید؟

معرفی کتاب دانستنی های جالب و اطلاعات عمومی آیا می دانید؟

کتاب الکترونیکی دانستنی های جالب و اطلاعات عمومی آیا می دانید؟ را سیدیوسف حسینی گردآوری و ویرایش کرده و انتشارات همخونه آن را منتشر کرده است. این کتاب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اطلاعات عمومی و دانستنی‌های جالب است.

درباره کتاب دانستنی های جالب و اطلاعات عمومی آیا می دانید؟

کتاب دانستنی های جالب و اطلاعات عمومی آیا می دانید؟ با بیان اطلاعات علمی و دانستنی‌هایی جالب، حقایق خیره‌کننده‌ای را در اختیار کودکان و نوجوان قرار داده است. میل انسان به دانستن هیچ‌گاه تمامی ندارد و همه برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و آگاهی از اسرار دنیای پیرامون خود، تلاش می‌کنند. فرصت انسان‌ها محدود است و امکان این که هر کسی خودش به‌تنهایی به پاسخ سؤالاتش برسد، وجود ندارد.

خواندن کتاب دانستنی های جالب اطلاعات عمومی آیا می دانید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان برای آشنایی با اطلاعات عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دانستنی های جالب و اطلاعات عمومی آیا می دانید؟

«آیا می‌دانید: که گرم‌ترین نقطه جهان نقطه‌ای بهنام گندم بریان ددر کویر لوت ایران با ۷۵ درجه سانتیگراد گرماست؟ آیا می‌دانید : مغز انسان بیش از سایر اعضای بدنش کار می‌کند و بیش از ۲۰% از انرژی بدن را مصرف می‌کند؟ آیا می‌دانید: گنجشک ۳۵۰۰ پر در بدنش دارد که می‌تواند در سردترین روز حرارت بدنش را به ۴۱ درجه برساند؟ آیا می‌دانید: کودکانی که بیشتر از گیاهان و سبزیجات و مواد خام غذایی می‌خورند از دیگران باهوش‌تر هستند؟ آیا می‌دانید: لاکپشت در بین جانوران جهان، طولانی تمرین عمر را دارد و ممکن است تا ۱۵۰ سال عمر کند؟ آیا می‌دانید: حلزون دریایی گاستروپود پوسته پا، تنها موجود زنده‌ای است که آهن جامد در اسکلت بدنش وجود دارد و مجهز به سپرهای زرهی آهنی است؟ آیا می‌دانید: یک نوع وزغ وجود دارد که در بدن خود سم کافی برای کشتن ۲۲۰۰ انسان در اختیار دارد؟ آیا می‌دانید: که بزرگ‌ترین جانوری که تاکنون به وجود آمده نهنگ آبی است؟ طول این جانور پستاندار به ۲۹ متر می‌رسد و روزانه چهار تن غذا می‌خورد؟ آیا می‌دانید: موش‌های صحرایی در مواجه شدن با مشکلات حل نشدنی ناخن‌های خود را می‌جوند؟ آیا می‌دانید: که تعداد چینی‌هایی که انگلیسی بلد هستند، از آمریکایی‌های که انگلیسی صحبت می‌کنند بیشتر است. آیا می‌دانید: که خوردن یک سیب اول صبح، بیشتر از قهوه باعث دور شدن خواب آلودگی می‌شود؟ آیا می‌دانید: چینی‌ها از ۷۰۰ سال پس از میلاد از اثر انگشت به عنوان وسیله تشخیص هویت استفاده می‌کردند؟ آیا می‌دانید: که نهنگ آبی می‌تواند صدایی با قدرت ۱۸۸ دسی بل تولید کند؟ این بلندترین صدایی است که به وسیله یک جانور تولید می‌شود و به فاصله ۵۳۰ مایلی (حدود ۸۵۳ کیلومتری) آن هم می‌رسد؟ آیا می‌دانید: که خودروهای دارای سیستم کلیدهای جرقه زنی برای اولین بار در سال ۱۹۴۹ عرضه شدند؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۶۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان