دانلود و خرید کتاب جینجر زرافه تی. آلبرت ترجمه بارمان نادرلویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جینجر زرافه اثر تی. آلبرت

کتاب جینجر زرافه

نویسنده:تی. آلبرت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جینجر زرافه

کتاب «جینجر زرافه» نوشتۀ تی. آلبرت و ترجمۀ بارمان نادرلویی است و شرکت رسانه ساز دانش آن را منتشر کرده است. جینجر زرافه، کتابی به ۲ زبان فارسی و انگلیسی است که ضمن روایت یک داستان زیبا، زبان انگلیسی کودکان را هم تقویت می‌کند.

درباره کتاب جینجر زرافه

جینجر زرافه داستانی ۲ زبانه دربارۀ یکی زرافۀ مهربان است که همراه با حیوانات دیگر در منطقۀ ساوانا زندگی می‌کرد. ساوانا منطقه‌ای پر از چمن و درخت است؛ اما مدت‌زمان زیادی باران نباریده بود و زمین پر از چمن خشک شده بود. اما جینجر زرافه به‌خاطر گردن بلندش مشکلی نداشت و می‌توانست از شاخه‌های بلند درختان به‌راحتی برگ بخورد. یک روز او میمونی را می‌بیند که از شدت گرسنگی بی‌هوش می‌شود. زرافۀ مهربان کمی برگ به او می‌دهد تا حالش بهتر شود. میمون به او می‌گوید قرار است اکثر حیوانات ساوانا را ترک کنند و به جنگل‌ها بروند.

جینجر زرافه مهربانی و کمک به دیگران را به کودکان می‌آموزد. کودکان با خواندن این کتاب ۲ زبانه هم زبان دوم خود را تقویت می‌کنند هم با مفهوم همدلی و کمک آشنا می‌شوند. زرافه با اینکه مشکلی در پیداکردن غذا برای خودش نداشت؛ اما با دیگر حیوانات در سفر طولانی همراه می‌شود تا بلکه بتواند در پیداکردن آب و غذا مفید باشد.

کتاب‌های ۲زبانه  برای کودکان بسیار مفید است و معمولاً در آن‌ها متن فارسی را در بالای صفحه و انگلیسی را در پایین آن ارائه می‌دهند. خواندن کتاب‌های ۲ زبانه یکی از روش‌ها برای بهبود دایرۀ واژگان زبان انگلیسی کودکان دوزبانه است. مطالعۀ مستمر داستان‌ها و مکالمات به کودک ۲زبانه کمک می‌کند تا معنای کلمات انگلیسی را در هر متن به‌راحتی بفهمد و درک کند. خواندن این کتاب‌ها همچنین در تکرار و یادآوری واژگانی که قبلاً آموخته است تأثیر دارد. اگر معنای کلمات کلیدی موجود در متن داستان را از قبل بداند درک مطلب بسیار آسان‌تر می‌شود. به همین خاطر یادگیری معنا و تلفظ کلمات به کودک دوزبانه کمک می‌کند که بعداً در هنگام خواندن کتاب‌های داستان به‌راحتی با موضوع آنها ارتباط برقرار کند.

والدین،‌ مربیان یا بزرگ‌ترها می‌توانند بعد از خواندن کتاب برای کودکان همراه با آن‌ها دو متن را با هم مقایسه کنند و ببینند که آیا دیالوگ یا داستان‌ها با هم متفاوت است یا خیر. آن‌ها همچنین می‌توانند به دنبال کلمات هم‌ریشه‌ بگردند. یعنی کلماتی که از نظر شکل و معنی در هر ۲ زبان بسیار شبیه به هم هستند و یا کلماتی که بسیار متفاوت از هم هستند.

خواندن کتاب جینجر زرافه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان و همچنین کسانی به کتاب‌های ۲زبانه علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جینجر زرافه

«جینجر یک زرافۀ باهوش هم بود. او می‌دانست مشکل چیست. میکی چیزی برای خوردن پیدا نکرده بود و بسیار گرسنه بود. جینجر از بالای درختی که مشغول خوردن آن بود، برگ‌ها و جوانه‌های تازه و لطیف را گاز زد. او مقداری از برگ‌ها و جوانه‌ها را بر روی زمین در نزدیکی میمون انداخت. سپس او با سم یکی از پاهای دراز خود، ضربۀ آرامی به میمون زد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۸۰۰
۱۴,۴۰۰
۵۰%
تومان