دانلود و خرید کتاب دخمه - فراموشی ها محمدامین مرشدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دخمه - فراموشی ها اثر محمدامین مرشدزاده

کتاب دخمه - فراموشی ها

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دخمه - فراموشی ها

کتاب دخمه - فراموشی ها نوشتهٔ محمدامین مرشدزاده است. شرکت رسانه ساز دانش این داستان بلند، معاصر و ایرانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب دخمه - فراموشی ها

کتاب دخمه - فراموشی ها حاوی یک داستان بلند و معاصر و ایرانی است که در چند بخش کوتاه نوشته شده است. در بخشی از این داستان می‌خوانید که یکی از شخصیت‌ها هر روز دقایقی یا ساعتی از قاب پنجره به کوهستان روبه‌روی خود خیره می‌شود؛ به همان‌جایی که پدر مشغول کار است. او گاه از خاطرات معدن و معدنچیان برای راوی داستان تعریف می‌کند و بیشتر اوقات سخنانش نیمه‌تمام می‌ماند و به خواب می‌رود. راوی می‌گوید که دوست دارد تمام داستان‌های نیمه‌تمام این شخصیت را بشنود. این‌ها کیستند و داستان چیست؟ کتاب را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب دخمه - فراموشی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دخمه - فراموشی ها

«زمین سخت بودن و مهربانی را به معدنچیان می‌آموزد، مردانی که دل کوه را می‌شکافند و به درون تاریکی‌های آن می‌خزند، نقب می‌زنند، تا دستاوردشان روشنی بخش سفره‌شان باشد.

مردانی که هر روز میهمان حفره‌های درون کوه و خطرات آن هستند، و هر بار مرگ و التهاب زاییده‌ی حضورش به شکلی نو خودش را نمایان می‌سازد، اینجا مرگ برای هر مرد چهره‌ای دیگرگون و خاص دارد تا به خاطر داشته باشند که زندگی فرصتی کوتاه بیش نیست شاید از برای تنفسی دوباره که بودنش را تضمینی نیست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۵۶۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۱۰۳,۰۰۰
تومان