دانلود و خرید کتاب هنر درخشندگی اندی کوپ ترجمه الهام بصیرت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر درخشندگی اثر اندی کوپ

کتاب هنر درخشندگی

معرفی کتاب هنر درخشندگی

کتاب هنر درخشندگی نوشتهٔ اندی کوپ و اندی ویتاکر و ترجمهٔ الهام بصیرت است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از دگرگون‌سازی زندگی با یافتن سازگارترین راهکارها سخن گفته است.

درباره کتاب هنر درخشندگی

کتاب هنر درخشندگی در ۱۷ فصل به موضوعاتی مانند ماهیگیری برای زندگی، در بیرون درخشیدن، ذهن زیبای شما، چومباومبا و افراد شاد و خوشحال پرداخته است. «هنر درخشندگی» یک کتابچۀ مصور و کوتاه است که تا خواندن صفحۀ آخر می‌تواند داخل کیفتان بماند و همه‌جا با شما همراه باشد. این کتاب سرشار از حرف‌هایی صمیمی و مثبت دربارهٔ شادی، به‌زیستی و روان‌شناسی سبک زندگی است؛ همچنین حاوی توصیه‌های سازنده، نقل‌قول‌هایی الهام‌بخش و راهنمایی‌های سودمندی است که گاه شوخی‌های بامزه می‌کند و گاه پرسش‌های مهمی را درمورد زندگی حرفه و روابط بین‌فردی مطرح می‌کند. نویسنده‌های این کتاب باور دارند که هنر درخشندگی، کامیابی و خوشبختی با ایجاد تغییرات شدید به دست نمی‌آید؛ بلکه بیشتر مربوط می‌شود به یافتن راهکارهای درست و مناسب شما و اجرای مکرر آن‌ها! نویسندگان کتاب در اینجا ۶ اصل بنیادی خود را مطرح می‌کنند که بتوانید با اطمینان بر روی مهارت‌های ذاتی خود تمرکز کنید و در خانه و محل کار، به درجۀ فوق‌العاده‌ای از هنر درخشندگی برسید.

خواندن کتاب هنر درخشندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر درخشندگی

«کل کنفرانس به بیماری‌های روانی و احساس ناراحتی اختصاص داشت. هدف آن شناخت اشتباهات بود، و صادقانه بگویم، کاملاً با دنیای تحقیقات و پزشکی ارتباط داشت. من معتقد نیستم که برگزاری کنفرانس درمورد چنین موضوعاتی اشتباه است. به نظر من طبیعی است. ما میلیاردها پوند برای تولید قرص‌های درمان افسردگی خرج کرده‌ایم، اما ظاهراً اوضاع در حال بدتر شدن است!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۵۰۰
تومان