دانلود و خرید کتاب اشتیاق کاری شراره روحی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اشتیاق کاری اثر شراره روحی نژاد

کتاب اشتیاق کاری

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اشتیاق کاری

کتاب «اشتیاق کاری» نوشتۀ شراره روحی نژاد است و انتشارات رشد فرهنگ آن را منتشر کرده است. آیا شما نسبت به کاری که انجام می‌دهید اشتیاق دارید؟ کتاب اشتیاق کاری به خوانندگان می‌گوید که منظور از اشتیاق کاری چیست و افراد موفق، اشتیاق زیاد برای انجام عالی کارهایشان را از کجا آورده‌اند.

درباره کتاب اشتیاق کاری 

هر سازمانی به کارکنانی نیاز دارد که باانرژی و مشتاق باشند، کسانی که نسبت به شغلشان اشتیاق و علاقه زیادی دارند به این دلیل که کارکنان مشتاق به طور کامل مجذوب کارشان می‌شوند و وظایف شغلی‌شان را به‌درستی به انجام می‌دهند. اشتیاق کاری کارکنان همچنین منافع زیادی را به طور مستقیم و غیرمستقیم برای سازمان و افراد به دنبال دارد که در سطوح متفاوتی از سازمان نمود پیدا می‌کند. بعضی منافع فقط مرتبط با محیط داخلی سازمانی است درحالی‌که بعضی دیگر تأثیر مستقیم بر ذی‌نفعان خارجی سازمان دارند.

اشتیاق کاری نه‌تنها به نفع سازمان، بلکه به نفع خود کارکنان است. مزایای داخلی اشتیاق کاری کارکنان شامل بهبود مدیریت دانش، کاهش غیبت کارکنان، بهبود روحیۀ کارکنان، افزایش ایمنی، قابلیت استفادۀ بیشتر از داوطلبان داخلی با استفاده از برنامه‌های جانشین‌پروری، کاهش جابه‌جایی کارکنان و افزایش انگیزهٔ آنان می‌شود. از مزایای خارجی کاری شغلی کارکنان می‌توان به افزایش بهره‌وری، افزایش حاشیۀ سود و درآمد، افزایش سطح وفاداری مشتریان و افزایش توانایی جذب کارکنان بااستعداد از خارج از سازمان اشاره کرد.

خواندن کتاب اشتیاق کاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کارکنان سازمان‌ها و ادرات، مدیران سازمان‌ها و مشاوران کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اشتیاق کاری

«افرادی مانند آقای ناپلئون هیل، جک زوفلت و خیلی از اساتید دیگر، معتقدند، اشتیاق داشتن براي رسیدن به هدف کافی نیست، بلکه برای رسیدن به هدف باید یک اشتیاق سوزان داشته باشیم. اشتیاق با مقیاس ۱ تا ۱۰۰ سنجیده می‌شود و فقط افرادی می‌توانند به هدفشان برسند که درجۀ اشتیاقشان روی ۱۰۰ باشد. اگر فردی اشتیاقش روی ۵۰ باشد، کارهایی که برای رسیدن به هدفش لازم است را با تمام قدرت انجام نمی‌دهد؛ بلکه آن را با دودلی و نصفه و نیمه انجام خواهد در این صورت آن فرد به یک همسر نصفه و نیمه، یک فروشندۀ نصفه و نیمه، یک کارآفرین نصفه و نیمه و … تبدیل خواهد شد، با نصفه و نیمه هم نمی‌شود به هیچ‌چیزی رسید. طبیعی است که در مسیر رسیدن به هدفمان موانعی هم وجود دارد حالا اگر اشتیاق ما یا همان میل به انجام کار در ما مثلاً ۷۰ باشد و اگر به یک مانع ۷۱ بر بخوریم، احتمالاً متوقف خواهیم شد؛ ولی اگر اشتیاق ما از ۷۱ بیشتر باشد، از آن مانع رد خواهیم شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۶۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان