دانلود و خرید کتاب ایستادگی کن! ورونیکا چمبرز ترجمه شیما آبیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایستادگی کن! اثر ورونیکا چمبرز

کتاب ایستادگی کن!

معرفی کتاب ایستادگی کن!

کتاب «ایستادگی کن!» نوشتۀ ورونیکا چمبرز و ترجمۀ شیما آبیاری و پریسا ابن یامینی است و انتشارات منتشران اندیشه آن را منتشر کرده است. ایستادگی کن! روایت زندگی ۴۰ نفر از مردم عادی است که علیه ظلم و بی‌عدالتی ایستادند. 

درباره کتاب ایستادگی کن!

کتاب ایستادگی کن کتابی الهام‌بخش برای نوجوانان و جوانان است و شرح‌حال ۴۰ نفر از مردمان عادی را ارائه می دهد که علیه ظلم و بی‌عدالتی به پا خاستند. هر بخش از کتاب به یک فرد اختصاص دارد که کاری متفاوت انجام داد. ساختار این کتاب تاریخی به این صورت است که برای معرفی شخصیت‌ها از زمان قدیم حدود سال ۱۴۲۹ شروع می کند تا به دوران حاضر می‌رسد. هربخش از کتاب، کوتاه و به زبانی ساده و روان است به همین دلیل خواننده را خسته نمی‌کند.

کتاب ایستادگی کن به نوجوانان می‌آموزد که هر شخصی، مهم نیست در چه جایگاه و موقعیتی باشد،می‌تواند تغییر ایجاد کند، در برابر بی‌عدالتی بایستد و کاری که فکر می‌کند درست است را به‌خاطر زندگی خودش و دیگران انجام دهد. خوانندگان با مطالعۀ این کتاب به این نکتۀ مهم دست پیدا خواهند کرد که باید کاری کنند.

۴۰ شخصی که کتاب ایستادگی کن! زندگی و فعالیت های آن‌ها را تشریح می‌کند عبارت‌اند از: ژان دارک، مارتین لوتر، گالیلئو گالیه، ساموئل آدامز، فردریک داگلاس، سوجورنر تروث، سوزان بی. آنتونی، لوزن جنگجوی آپاچی، لیلی اوکالانی، لوکرشیا مات، آیدا ب. ولز، مهاتما گاندی، امیلیانوزاپاتا، دیتریش بونهوفر، چیئونه سوگیهارا، هدی لامار، نلسون ماندلا، اسکار شیندلر، دالایی لاما، دولورس اوئرتا و سزار چاوز، فنی لو هیمر، ریچل کارسون، جان لوئیس، مارتین لوترکینگ پسر و مالکوم ایکس، میریام ماکبا، هاروی میلک، وانگاری ماتای، اسقف اعظم اسکار رومرو، ملاله یوسف‌زی، جنت ماک، پدر روحانی دکتر ویلیام جوزف بابر دوم، آلیشیا گارزا، پتریس کالرز و اپال تومتی، آناستازیا سوموسا، گرتا تونبرگ، کالین کپرنیک، استیسی آبرامز، لارون کاکس و رابی بریجز.

 خواندن کتاب ایستادگی کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و جونان و همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های تاریخی پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب ایستادگی کن!

«ژان دارک در خانواده‌ای فرانسوی، کشاورز و فقیر به دنیا آمد. در آن زمان کشور او در میانۀ جنگی بود که از آن به‌عنوان جنگ صدساله یاد می‌شد. زندگی در کشوری که برای مدتی طولانی درگیر جنگ بوده را تصور کنید. این بدان معنا خواهد بود که زمان که خیلی کوچک بوده‌اید درگیری‌ها آغاز شده و تا وقتی که نوه‌هایتان متولد و یا بزرگ شوند ادامه پیدا خواهد کرد. هیچ‌کدام از مکان‌هایی که کار و زندگی می‌کنید امن نخواهد بود خیابان‌های شهرتان از خیل عظیم سربازان پوشیده خواهد شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان