دانلود و خرید کتاب پینوکیو کارلو کلودی ترجمه زهرا بهرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پینوکیو اثر کارلو کلودی

کتاب پینوکیو

نویسنده:کارلو کلودی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پینوکیو

کتاب «پینوکیو» نوشتۀ کارلو کلودی و ترجمۀ زهرا بهرامی است و انتشارات آرمان رشد آن را روانع بازار کرده است. پینوکیو یکی از مشهورترین داستان‌های حوزۀ کودک است.

درباره کتاب پینوکیو

کتاب پینوکیو یکی از معروف‌ترین داستان‌هایی است که تاکنون به بیشتر زبان‌های دنیا ترجمه شده و تقریباً اکثر مردم دنیا باشخصیت پینوکیو آشنایی دارند. فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی زیادی هم بر اساس کتاب پینوکیو در سال‌های مختلف ساخته شده است.

داستان پینوکیو که انتشارات آرمان رشد آن را منتشر کرده است این‌گونه آغاز می‌شود که نجاری به نام چِری قطعه چوبی را در مغازه‌اش می‌بیند و تصمیم می‌گیرد که یک ‌پایه برای میز کوچکش بسازد؛ اما وقتی تبر را بالا می‌برد صدای آرام و نازک به او می‌گوید که خواهش می‌کنم که خیلی محک به من ضربه نزدن! چری فکر می‌کند که خیالاتی شده اما باز هم صدا می‌شنود. آقای چری تکه چوب را به دوستش آقای ژپتو می‌دهد، چون او می‌خواست یک عروسک‌ خیمه‌شب‌بازی درست ‌کند که می‌تواند شمشیربازی کنند و در هوا معلق باشند. او عقیده داشت با این کار می‌تواند دور جهان را بگردد و مقداری نان و غذا به دست بیاورد. آقای ژپتو با آن تکه چوب عروسکی درست می‌کند و نام او را پینوکیو می‌گذارد. عروسکی که قرار است ماجراهای زیادی را رقم بزند.

فهرست مطالب کتاب پینوکیو عبارت است از: «مقدمه»، «چری نجار»، «ژپتوی هنرمند»، «آدمک چوبی»، «جیرجیرک سخنگو»، «تخم‌مرغ عجیب»، «شب ترسناک»، «گلابی خوشمزه»، «کتاب الفبا»، «بازیگوشی»، «تا پای مرگ»، «عطسۀ نجات‌بخش»، «وسوسه»، «مسافرخانۀ خرچنگ قرمز»، «دو راهزن»، «چوبۀ دار»، «فرشتۀ نجات»، «پسر دروغگو»، «سرزمین آرزوها»، «آزادی»، «گرفتار در دام»، «نگهبانی در شب»، «»، «رازداری»، «پرواز در آسمان»، «ری مو آبی»، «قول و قرار»، «ماجراجویی پردردسر»، «درگیری با دوستان»، «ماهیگیری بی‌رحم»، «پیش به‌سوی خانه»، «کالسکۀ خوشبختی»، «سرزمین شادی»، «عاقبت نافرمانی»، «هنرنمایی در سیرک»، «در شکم ماهی»، «دیدار عجیب» و «زندگی جدید».

 خواندن کتاب پینوکیو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و دوستداران کتاب‌های حوزۀ کودک پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کارلو کلودی

کارلو کلودی نام ادبی کارلو لورنزینی،۲۴ نوامبر ۱۸۲۶ در فلورانس ایتالیا به دنیا آمد. پدرش آشپز و مادرش خدمتکار بود. کارلو کلودی ابتدا به‌عنوان روزنامه‌نگار، منتقد و نویسندۀ کتاب‌های آموزشی فعالیت می‌کرد؛ اما کتاب پینوکیو او را چنان مشهور کرد که امروز جزو بزرگ‌ترین نویسندگان آثار ادبی کودکان به‌حساب می‌آید. او در ۲۰ سالگی با نوشتن یک مقاله برای یک انتشاراتی فلورنتینی وارد عرصۀ نویسندگی شد و در ۲۲ سالگی روزنامه‌نگار شد و مقالات انتقادی می‌نوشت. او همچنین به ترجمۀ آثار حوزۀ کودک مانند ترجمۀ قصۀ شته پریان، اثر شارل پرو، شنل قرمزی، زیبای خفته و گربۀ چکمه‌پوش پرداخت. کلودی در سال ۱۸۹۰ درگذشت. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۲۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان