دانلود و خرید کتاب ماساژ کودکان ویمالامک کلور ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماساژ کودکان اثر ویمالامک کلور

کتاب ماساژ کودکان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ماساژ کودکان

کتاب «ماساژ کودکان؛ چگونه نوزادانی شاد و آرام داشته باشیم» نوشتهٔ ویمالامک کلور با ترجمهٔ فریبا جعفری نمینی در انتشارات طلایه چاپ شده است. این کتاب والدین را تشویق می‌کند تا از طریق ماساژ، به بهبود سلامت و ایجاد ارتباط عاطفی قوی با نوزادان خود بپردازند.

درباره کتاب ماساژ کودکان

ویمالامک کلور با استفاده از تجربه و تخصص خود، به والدین کمک می‌کند تا ماساژ کودکان را به بخشی از برنامهٔ روزانه خود تبدیل کنند و از مزایای جسمی و روحی آن برای خود و فرزندشان بهره‌مند شوند. شرح اهمیت ماساژ نوزاد و کودک، اصول و تکنیک‌های پایهٔ ماساژ، ایجاد محیط مناسب برای ماساژ، نکات عملی برای والدین و بررسی اثرات ماساژ بر سلامت نوزاد و تقویت ارتباط عاطفی بین والدین و فرزندشان از جمله موضوعاتی است که در این کتاب آمده است.

کتاب ماساژ کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به والدینی که فرزند نوزاد یا خردسال دارند پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ماساژ کودکان

«نگرانی ما درباره لوس شدن بچه‌ها از آن جا به وجود آمد که متخصصین علوم رفتاری بعد از کشف بحرانهای رفتاری، فکر کردند که ما می‌توانیم فرزندانمان را مجبور کنیم که مانند بچه‌های بزرگتر رفتار کنند. بدین شکل که گریه‌ها و ناراحتی آنها را نادیده بگیریم. این موضوع اکنون عمومیت پیدا کرده است. در اواخر سال ۱۹۹۰ یک برنامه عمومی نگهداری از نوزادان به والدین توصیه می‌کرد که برای بچه‌ها یک برنامه جدی در نظر گرفته و بگذاریم در تنهایی گریه کنند و به خاطر رفتاری که از نظر والدینشان مناسب نبوده است تنبیه شوند. متصدیان این حرکت همچنین برنامه‌ای ترتیب دادند تا والدین را قانع کنند که با شیر دادنهای مکرر، در هر زمان که نوزاد احساس نیاز می‌کند، متابولیسم بچه‌ها دچار اختلال می‌گردد و اگر والدین همواره به نیازهای نوزاد پاسخ گفته و وقتی که گریه می‌کند نوازشش کنندبچه لوس و ننر و خودخواه بار می‌آید. در این برنامه به والدین توصیه شد که هیچ‌وقت به بچه اجازه خوابیدن در نزد خودشان را ندهند زیرا که آنها را ذله می‌کند (گرچه امروزه تحقیقات عکس این را ثابت کرده است). این امر دلیل تغییراتی را که اعمال طبیعی والدین که تا اندازه‌ای در سال ۱۹۷۰ به دست آمده و از طرف پزشکان اطفال، سلامتی و صحت آن در سالهای ۱۹۹۰ تأیید شده بود نشان می‌داد.

اکنون دلایل فراوانی وجود داد که ثابت می‌کند نوزادانی که توسط والدین بی‌صلاحیت و عهدشکن مورد غفلت قرار گرفته و تنبیه شده‌اند، اغلب دارای شخصیتهای ضداجتماعی و نامعقول می‌شوند. در عرض بیست سالی که با والدین کار کرده‌ام آنها را تشویق کرده‌ام تا بیاموزند با زبان غیرکلامی (با حرکات) با نوزاد سخن گفته و با عشق و محبت پاسخشان را بدهند. نامه‌های بیشماری از والدین دریافت کرده‌ام که نوشته بودند ماساژ دادن بچه‌ها کل زندگی آنها را تحت تأثیر قرار داده است و فرزندانشان سرزنده، خلاق، کنجکاو، مطمئن، باهوش، اجتماعی، دوست‌داشتنی و انسان دوست شده‌اند. انسانهای مستبد فراموش کرده‌اند والدین در تمام نقاط دنیا به طور ذاتی و غریزی با عشق و محبت به نوزادشان پاسخ گفته و هر وقت که او بخواهد از شیر مادر تغذیه‌اش کرده‌اند. آنها تا مدتها نوزاد خود را در کنار خود می‌خوابانند و هنگامی که گریه می‌کند با نوازش آرامش می‌سازند. اگر شما زندگی نامه تروریستها، قاتلان قتلهای زنجیره‌ای و دیکتاتورهای جانی را مطالعه کرده باشید می‌بینید که همه آنها در کودکی مورد غفلت واقع شده یا والدین خشن و مستبدی داشته‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان