دانلود و خرید کتاب پیشگیری و درمان آسیب های ورزشی ذبیح الله حسن زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشگیری و درمان آسیب های ورزشی اثر ذبیح الله حسن زاده

کتاب پیشگیری و درمان آسیب های ورزشی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیشگیری و درمان آسیب های ورزشی

کتاب الکترونیکی پیشگیری و درمان آسیب های ورزشی نوشتهٔ ذبیح الله حسن زاده است و انتشارات هومیس آن را در سال ۱۳۹۶ چاپ و منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ آسیب‌های اختصاصی در هر رشتهٔ ورزشی و کلیدهای پیشگیری از آسیب‌ها است. 

درباره کتاب پیشگیری و درمان آسیب های ورزشی

کتاب پیشگیری و درمان آسیب های ورزشی برای آموزش پزشکان تیم‌های ورزشی و ورزشکاران و مربیان نوشته شده و کتابی است که در زمینهٔ طب ورزشی و آسیب‌های ورزشی است. ویژگی عمدهٔ این کتاب پرداختن به همهٔ امور به زبانی ساده و علمی است؛ البته از منابع مهم مقالات طب ورزشی و کتاب «آسیب فدراسیون پزشکی امریکا» (FIMS) و انجمن ارتوپدی (AAOS) استفاده شده است. این کتاب در واقع کتابی اولیه و جامع برای همهٔ کسانی است که با صدمات ورزشی درگیرند و اصول اولیه و کامل برخورد و پیشگیری از صدمات ورزشی را به کلیهٔ ورزشکاران آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب درباره کتاب پیشگیری و درمان آسیب‌های ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد پیشگیری و درمان آسیب‌های ورزشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیشگیری و درمان آسیب های ورزشی

«تکنیک درست، کشش بسیار مهم است چرا که وضعیت بدن در هنگام کشش و نیز مدت زمان ادامه آن در به حداکثر رساندن اثرات کشش مؤثرند زمان توصیه شده برابر حداقل سی (۳۰) ثانیه است ایده‌آل آن لست که کشش قبل و بعد از مسابقه یا تمرین انجام شود اما اگر تنها یک بار انجام می‌شود، بهتر است که پس از ورزش، باشد چرا که درصد افزایش طول تاندون هنگامی که دمای تاندون بالاتر باشد بیشتر است. حتی دویدن برای مدت کوتاه دمای بافت را بالا برده و کشش را تسهیل می‌نماید. در ضمن باید نکات خاصی را در رابطه با سن و نوع ورزش جهت کشش در نظر گرفت. مثلاً سفتی عضلانی خاص (مثل سفتی عضله چهارسر ران)، در نوجوانی می‌تواند باعث مشکلات اسکلتی - عضلانی مربوط به رشد -همچون بیماری Osgood-Schlatter- بشود که به علت رشد نوجوان و حرکات کششی شدید و فعالیت فیزیکی در زیر زانو باعث برجستگی استخوانی و درد آن ناحیه می‌شود. بنابراین، در این مرحله، تمرکز بیشتر روی عضلات دو مفصلی مثل هامسترینگ (خلف، ران فلکسورهای هیپ) خم‌کننده‌های مفصل (ران) و رکتوس فموریس قدام (ران)، مهم است. افراد بزرگسال‌تر مشکلات انعطاف‌پذیری در رابطه با وضعیت‌گیری بدن و بیومکانیک آن دارند با افزایش سن حفظ انعطاف پذیری و عضلات هامسترینگ و فلکسورهای هیپ اهمیت پیدا می‌کند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان