دانلود و خرید کتاب جولیوس گورخر؛ در چنگ مصری ها گری نورتفیلد ترجمه پژمان واسعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جولیوس گورخر؛ در چنگ مصری ها اثر گری نورتفیلد

کتاب جولیوس گورخر؛ در چنگ مصری ها

معرفی کتاب جولیوس گورخر؛ در چنگ مصری ها

کتاب جولیوس گورخر؛ در چنگ مصری‌ها را گری نورتفیلد نوشته و تصویرگری کرده و با ترجمۀ پژمان واسعی در انتشارات میچکا به چاپ رسیده است. این کتاب، جلد سوم از مجموعۀ جولیوس گورخر است که در دسته‌بندی داستان‌های کودک و نوجوان قرار دارد. مجموعۀ جولیوس گورخر، با زبان طنز و تصاویر بامزه دربارۀ ماجراجویی‌های یک گورخر است.

درباره کتاب جولیوس گورخر؛ در چنگ مصری ها

جولیوس قهرمان را می‌شناسی؟ حتماً دیگر؛ چون به جلد سوم داستان‌های این گورخر بامزه و پرادعا رسیدیم؛ اما بیایید دو قسمت قبل را کمی مرور کنیم. جولیوس یک گلادیاتور قهرمان است. درواقع سوپر گلادیاتور که توانسته همه را شکست بدهد و در تمام روم محبوب شود. او که از طرف امپراتور روم به بریتانیا مأمور شده بود تا قدرت رومی‌ها را به مردم آنجا یادآوری کند، موفق می‌شود طی عملیاتی همۀ رومی‌ها را از بریتانیا بیرون کند! در نهایت هم به برادرش، بروتوس می‌رسد. البته در کتاب جولیوس گورخر؛ در چنگ مصری‌ها متوجه می‌شویم که هنوز هم او را خوب نشناخته‌ایم؛ چون قرار است باز هم ما را متعجب کند.

جولیوس بعد از بیرون کردن رومی‌ها قسم خورد که دیگر نگذارد در امپراتوری روم حیوان‌های گلادیاتور تربیت شوند. او اعلام کرد ما دیگر برده نیستیم. جولیوس دورتادور اروپا را گشت و حیوان‌ها را از آمفی‌تئاترهای نگهداری گلادیاتور آزاد کرد. بعد هم سراغ سپیتیموس، رئیس مدرسۀ گلادیاتورها رفت؛ اما او توانست فرار کند. 

گفتیم که جولیوس با گورخرهای دیگر فرق داشت؛ بنابراین تا سپیتیموس حقه‌باز را گیر نمی‌آورد ول‌کن نبود. او و دوستانش سوار یک کشتی شدند و به‌دنبال سپیتیموس رفتند. جولیوس می‌خواست به هر قیمتی او را بگیرد و همین کله‌شقی باعث شد در دریای طوفانی گیر بیفتند. هرچند از شکسته شدن کشتی توانستند جان سالم به در ببرند؛ اما در ساحلی قرار گرفته بودند که ناشناس بود. 

آن‌ها وارد مصر شده بودند. از اینجا داستان‌های عجیب و بامزه شروع می‌شود. مصری‌ها جولیوس را با خدای اسب اشتباه می‌گیرند و به‌همین دلیل تحت درمان سلطنتی قرار می‌گیرد. مهمانی مجللی به افتخار جولیوس تدارک می‌بینند و آن‌ها را به بازدید از اهرام می‌برند. در بازدید از مقبرۀ کلئوپاترا، فلیکس قادر به مقاومت در برابر گنجینه نیست و جواهری برای کلکسیونش برمی‌دارد. این کار باعث می‌شود به نفرین فرعون گرفتار شوند. مصری‌ها هم کم‌کم متوجه می‌شوند که جولیوس آنی نیست که فکر می‌کردند. این موضوع جان جولیوس را به خطر می‌اندازد. ماجراهای خنده‌دار و هیجانی از اینجا شدت می‌گیرد. آیا او و دوستانش زنده می‌مانند یا در مصر دفن می‌شوند؟

کتاب جولیوس گورخر؛ در چنگ مصری‌ها مملو از حقایق سرگرم‌کنندۀ رومی و مصری است. گری نورتفیلد، به‌خوبی تاریخ را با داستان ترکیب کرده و از آن، کتابی خنده‌دار و بامزه برای کودکان و نوجوانان درآورده است. تصاویر سیاه و سفید متعددی در سراسر کتاب وجود دارد که تصویرگری خود او هستند. این تصاویر به لذت داستان و بامزگی آن می‌افزایند و کمک می‌کنند تا آنچه در حال رخ دادن است مجسم شود.

خواندن کتاب جولیوس گورخر؛ در چنگ مصری ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۵۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان