دانلود و خرید کتاب هشت دوره نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات پایه دانشگاه پیام نور محمدعلی هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هشت دوره نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات پایه دانشگاه پیام نور اثر محمدعلی هاشمی

کتاب هشت دوره نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات پایه دانشگاه پیام نور

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هشت دوره نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات پایه دانشگاه پیام نور

کتاب هشت دوره نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات پایه دانشگاه پیام نور نوشتۀ محمدعلی هاشمی در انتشارات رشد فرهنگ به چاپ رسیده است. این کتاب شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تشریحی به‌همراه پاسخ‌نامه‌های تشریحی به تفکیک هر سؤال از آزمون‌های نیم‌سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶ دانشگاه پیام نور است. پرسش‌ها مربوط به رشته‌های حسابداری، مدیریت دولتی، بازرگانی و صنعت می‌شود.

درباره کتاب هشت دوره نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات پایه دانشگاه پیام نور

از آنجا که سؤال‌های پایان ترم در دانشگاه‌های پیام نور به‌صورت متمرکز طراحی و اجرا می‌شوند، کتاب هشت دوره نمونه سوالات امتحانی ریاضیات پایه دانشگاه پیام نور، سؤالات درس ریاضی پایۀ این دانشگاه را در آزمون‌های پایان ترم جمع‌آوری کرده است تا با توضیح نکات لازم مربوط به هر سؤال و پاسخ‌های تشریحی، دانشجویان را در فهم درست مطالب یاری کند. این سؤال‌ها مربوط به نیم‌سال‌های اول و دوم از ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶ در رشته‌های حسابداری، مدیریت دولتی، صنعتی و بازرگانی هستند. اگر دانشجوی رشته‌های مدیریت و حسابداری در دانشگاه پیام نور هستید و برای آزمون‌های پایان ترم آماده می‌شوید این کتاب می‌تواند به شما در فرایند آمادگی کمک‌رسان باشد.

فصل اول کتاب هشت دوره نمونه سوالات امتحانی ریاضیات پایه دانشگاه پیام نور، مربوط به سؤالات نیم‌سال دوم ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ رشتۀ حسابداری است. سؤالات، بخشی چهارگزینه‌ای و بخشی تشریحی هستند. پاسخ‌نامه‌های هرکدام نیز به تفکیک آمده است. فصل دوم مربوط به سؤالات آزمون نیم‌سال اول ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ رشته‌های مدیریت دولتی، بازرگانی و حسابداری است. این بخش شامل سؤالات چهارگزینه‌ای و پاسخ تشریحی این سؤالات است. فصل سوم مربوط به سؤالات آزمون نیم‌سال دوم سال تحصیلی فصل قبل در همان رشته‌ها است. این فصل شامل سؤالات چهارگزینه‌ای و تشریحی می‌شود و پاسخ‌های تشریحی هرکدام نیز به تفکیک در انتها آمده است. فصل چهارم و پنجم مربوط به سؤالات آزمون نیم‌سال اول و دوم ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ رشته‌های مدیریت دولتی، بازرگانی و حسابداری است. سؤالات، بخشی چهارگزینه‌ای و بخشی تشریحی هستند. در پایان هر فصل نیز پاسخ‌های تشریحی به تفکیک درج شده است. فصل ششم، سؤالات آزمون نیم‌سال اول ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶ رشته‌های حسابداری، بازرگانی، دولتی و صنعتی آمده است. نوع پرسش‌ها و پاسخ‌ها به همان ترتیب فصل‌های قبل است. فصل هفتم و هشتم کتاب نیز مربوط به سؤالات آزمون نیم‌سال اول و دوم ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶ رشته‌های مدیریت دولتی، بازرگانی، صنعتی و حسابداری است. فصل هفتم هر دو شکل سؤالات چهارگزینه‌ای و تشریحی به‌همراه پاسخنامۀ تشریحی آمده است. فصل هشتم سؤالات تنها چهارگزینه‌ای هستند به‌همراه پاسخ‌های تشریحی.

خواندن کتاب هشت دوره نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات پایه دانشگاه پیام نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دانشجویان دانشگاه پیام نور در رشته‌های حسابداری و مدیریت که برای آزمون پایان ترم آماده می‌شوند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

حجم

۷۰۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان