دانلود رایگان کتاب بزرگترین مشکل حسین مجاهد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بزرگترین مشکل اثر حسین مجاهد

کتاب بزرگترین مشکل

معرفی کتاب بزرگترین مشکل

کتاب «بزرگترین مشکل» نوشتۀ حسین مجاهد است و انتشارات باغ گردو آن را منتشر کرده است. کتاب بزرگ‌ترین مشکل یک کتاب خلاقانه و جذاب است که تفکر خلاق و مهارت حل مسئله را به کودکان و نوجوانان می آموزد.

درباره کتاب بزرگترین مشکل

همۀ ما در زندگی با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم و تلاش می‌کنیم آن را حل کرده و به مسیرمان ادامه دهیم. مواجهه با مشکلات اگرچه سخت است؛ اما موجب شکل‌گرفتن شخصیت، تفکر خلاقانه و افزایش توانایی مقاومت می‌شود و این فرصت را به افراد می‌دهد تا به مسائل از زوایای مختلف نگاه کنند. ‌توانایی حل‌ مسئله در کودکان هم از اهمیت زیادی برخوردار است؛ تقویت این توانایی در آن‌ها باعث می‌شود بتوانند در زندگی تصمیمات درست بگیرند و به دنبال آن احساس مهم بودن، استقلال و اعتمادبه‌نفس در آن‌ها تقویت شود. این توانایی در کودکان همچنین باعث می‌شود که در صورت بروز مشکل شتاب‌زده عمل نکنند و یاد بگیرند ابتدا شرایط را بسنجند، فکر کنند و بعد تصمیم بگیرند.

یکی از روش‌های تقویت توانایی حل مسئله در کودکان وعلاقه‌مند کردن آن‌ها به این موضوع، استفاده از داستان است. داستان‌ها موردتوجه کودکان هستند و به کودکان کمک می‌کنند تا مهارت‌های زبانی، خلاقیت، حل مسئله و مهارت‌های اجتماعی خود را پرورش دهند. آن‌ها هنگام گوش‌دادن خود را در آن موقعیت‌ها تصور می‌کنند و از این طریق است که قدرت تفکر خلاق و حل مسئله در آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

بزرگ‌ترین مشکل، کتابی آموزنده، مفید و تعاملی است که توانایی حل مسئله و مهارت تفکر خلاق را در کودکان پرورش می‌دهد. این کتاب داستان یک مهمانی را روایت می‌کند که مسئولین شهر و افراد معروف در آن حضور دارند. شخصیت اصلی آن، علی که دانش‌آموز درس‌خوان مدرسه است پای تمام میزها می‌رود و یکی‌یکی از مسئولین دربارۀ مشکل اصلی شهرش می‌پرسد. هر کدام از آن‌ها جواب‌های مختلف به علی می‌دهند. حسین مجاهد در کتاب بزرگ‌ترین مشکل خوانندگان نوجوانش را از طریق داستان در مسیر تفکر قرار می‌دهد و به آن‌ها یادآوری می‌کند که نسبت به مسائل اطرافشان حساس باشند، به مشکلات دقت کرده و برای حل آن‌ها راهکار ارائه دهند. تصاویر کتاب بزرگ‌ترین مشکل، بسیار زیبا، جذاب و همچنین همسو و تکمیل‌کنندهٔ مطالب کتاب است. کتاب بزرگ‌ترین مشکل همچنین فونت متفاوت و جالبی دارد که بر جذابیت کتاب افزوده است. مربیان می‌توانند این کتاب خلاقانه را برای دانش‌آموزانشان بخوانند و در انتها از آنان بخواهند که نظرشان را درمورد سؤال‌های پایانی کتاب بنویسند.

خواندن کتاب بزرگترین مشکل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان و همچنین والدین و مربیانی که قصد دارند تفکر خلاق و مهارت حل مسئله را آموزش دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بزرگترین مشکل

««مهمانی بزرگ شروع شد. همۀ مسئولین شهرداری و آدم‌های معروف شهر با خانواده‌هایشان سر میزها نشستند. بچه‌های کوچک جیب‌هایشان را پر از شکلات و خوراکی کردند و از سالن بیرون دویدند.»

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۶۸۶۹۶
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

زیبا بود. نقاشی‌ها جذاب بودن از خط خیلی خوشم اومد اما کاش علی هم نظر خودش رو می‌گفت

امیرعلی
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

بچه های کلاس من که خیلی دوست داشتن امیدوارم بازم از این کتابای فکری بذارید. به رشد توانایی‌های بچه ها خیلی کمک می کنه

زهرایی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

چقدر داستان های فکری جذاب هستند کاش بیشتر از این داستان ها در کتاب خانه ها ببینیم.

کاربر 7589378
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

بنظرم یک داستان کوتاه و پر مفهوم بود برای من

کاربر ۲۰۹۳۸۴۶
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

کتاب مفید و زیباییست

💜💙🤍
۱۴۰۳/۰۱/۰۷

به نظرم خیلی بچه گونه بود و تا سن ۸ سال خوبه اما موضوع قشنگ و خوبی داشت

فاطمه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶

داستان هم خوب بود ولی من تصاویرش رو خیلی دوست داشتم تصویر آخر معرکه بود

کاربر 2023778
۱۴۰۲/۱۲/۲۲

این کتاب خوب بود موضوع قشنگی داشت

کاربر 8539259
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

داستان خیلی عالی بود به نظر من

کاربر 8533204
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

کتاب بزرگترین مشکل خیلی کتاب خوبی است عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
رایگان