دانلود و خرید کتاب مراقبت از خود رابین ال. گابین ترجمه فروزان صاعدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مراقبت از خود

کتاب مراقبت از خود نوشتهٔ رابین ال. گابین و ابوت-پرت جونیس و ترجمهٔ فروزان صاعدی است. انتشارات قصه باران این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی راهنمای عملی برای مدیریت فشار روحی، کاهش اضطراب، بالابردن تندرستی و خوشی است.

درباره کتاب مراقبت از خود

کتاب مراقبت از خود اثری عالی برای آموختن راهکارهایی است که ما را به سوی زندگی سرشار از پیشرفت و بهبودی سوق می دهند. نویسندهٔ این کتاب با پرداختن به جنبه‌های اجتماعی، معنوی و عاطفی مراقبت از خود، راهنمایی کاربردی و ساده را دربارهٔ شیوه‌های سالم و مهربانانه ارتباط با خود را ارائه می‌کند. مراقبت از خود تمرین‌های جالبی را در خود جای داده که شخصی‌ترین جنبه‌ها در مفهوم «مرقبت از خود» را لحاظ می‌کند. رابین ال گابین فعالیت‌هایی جذاب و پیام‌هایی الهام‌بخش را در نظر گرفته تا به مخاطبان در یافتن تعادل و معنا در زندگیشان کمک کند. 

خواندن کتاب مراقبت از خود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مراقبت از خود

«این روزها بسیار از خودمراقبتی صحبت می‌شود. احتمالاُ هزاران پست درمورد آن، در رسانه‌های اجتماعی، دیده و این عبارتِ آشنا که در تبلیغات از قلم افتاده است را بارها شنیده‌اید. خودمراقبتی تقریباً برای هرچیزی درمان تلقی می‌شود و توصیهٔ محبوبی است که همه برای شما دارند؛ از پزشکان و وبلاگ‌نویسان گرفته تا مشاوران روانشناسی و درمانگران. شما، باتوجه به این حجم از توصیه دربارهٔ خودمراقبتی، شاید تشویق شوید که ناخن‌های دست و پایتان را مانیکور و پدیکور کنید، با یک وعده غذایی خوب از خودتان پذیرایی کنید، یک تعطیلات شگفت‌انگیز داشته باشید یا یک حمام طولانی با آب گرم بگیرید. همه به شما می‌گویند که برای خودتان وقت بگذارید، اما جدا از نازپروده کردن خودتان و اختصاص «زمانی برای من»، خودمراقبتی چیست و چرا این‌قدر مهم است؟

به زبان ساده، خودمراقبتی یعنی مراقبت از خود. اما معنایش چیزی فراتر از این است که خودمان را با تجملات گاه و بیگاه درمان کنیم؛ معنای خودمراقبتی این است که مسئولیت تندرستی و خوشی خودتان را در تمام وهله‌های مهم زندگی بپذیرید؛ این پذیرش شاملِ صرفِ زمانِ اختصاصی برای شناختن این‌که چه کسی هستید و به چه چیزی نیاز دارید می‌شود. بعد هم باید متعهد شوید هر آن‌چه برای شاد بودن، تندرستی و حضورِ کامل در زندگی نیاز دارید را برای خودتان فراهم نمایید.

وقتی اجازه می‌دهیم خانواده، شغل و سایر مسئولیت‌های ما تمامِ ‌ وقت و توجه‌مان را صرف خودشان کنند، بدون این‌که اندکی از آن منابع را صرف خودمان کنیم، ازنظر جسمی خسته می‌شویم، ازنظر عاطفی از خود و عزیزان‌مان جدا می‌شویم و علی‌رغم این‌که هر روز ۲۴ ساعت کامل داریم، همیشه با ضیق‌وقت مواجه می‌شویم. اگر هم جسارت این را داشته باشیم که از همه چیز فاصله بگیریم، احساس گناه می‌کنیم، چیزی به چشم‌مان نمی‌آید، یا انگار وقتی ظاهراً درحال استراحت هستیم، نمی‌توانیم از فکر کردن به همهٔ مواردی که در لیست کارهای ما انباشته شده‌اند دست برداریم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۳۲۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان