دانلود و خرید کتاب پاپی و پوپی یک خانه می سازند سارا فیلیسیتی پتر ترجمه سجاد رضایی منش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پاپی و پوپی یک خانه می سازند اثر سارا فیلیسیتی پتر

کتاب پاپی و پوپی یک خانه می سازند

معرفی کتاب پاپی و پوپی یک خانه می سازند

کتاب «پاپی و پوپی یک خانه می سازند» نوشتۀ سارا فیلیسیتی پتر و ترجمۀ سجاد رضایی منش است و انتشارات هونر آن را منتشر کرده است. این کتاب بامزه دربارۀ ۲ کوتوله است که صدسال در اعماق زمین زندگی کرده‌اند و حالا می‌خواهند به روی زمین بیایند. 

درباره کتاب پاپی و پوپی یک خانه می سازند

پاپی و پوپی یک خانه می‌سازند داستان ۲ کوتوله است که در اعماق زمین، زیر یک درخت زندگی می‌کردند بعد از گذشت ۱۰۰ سال از زندگی در آن فضای تنگ و تاریک تصمیم می‌گیرند خانه‌ای بزرگ‌تر روی زمین داشته باشند. آن‌ها باید خودشان دست‌به‌کار می‌شدند و خانه می‌ساختند اما کوتولۀ جوان‌تر تنبل بود و تمام روز را می‌خوابید و تمام کارهای ساختن خانه، به دوش کوتولۀ بزرگ‌تر یعنی پاپی افتاده بود. بعد از چند روزکار سنگین و از فرط خستگی پاپی به خواب عمیقی فرورفت که چندین روز طول کشید و او بیدار نشد. کوتولۀ تنبل هم قدرت انجام کاری را نداشت و تنها دو دیوار ساخته شده بود. بعد از چندین روز وقتی پاپی از خواب بیدار شد. باران هم‌خانهٔ قدیمی‌شان را شست وبا خود برد. هر دوی آن‌ها کاری جز گریه از دستشان برنمی‌آمد که ناگهان نوری را دیدند.

پاپی و پوپی یک خانه می‌سازند یکی از داستان‌های مجموعۀ داستان‌های بامزۀ آلمانی هستند که سجاد رضایی منش آن‌ها را گردآوری کرده است. این داستان را می‌توان در دستۀ قصه‌های پریان کشور آلمان قرارداد که با زبان ساده و روان داستان بامزۀ ۲ کوتوله را روایت می‌کند. تصاویر کتاب بسیار بامزه و جالب‌ هستند و نگار بهارستانی تصویرگر کتاب از طرح‌ها و رنگ‌های زیبایی برای به‌تصویرکشیدن داستان بهره گرفته است که باعث می‌شود کودکان با کتاب ارتباط برقرار کنند. 

خواندن کتاب پاپی و پوپی یک خانه می سازند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به ادبیات کودک و همچنین کودکان بالا ۵ سال و دبستانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پاپی و پوپی یک خانه می سازند

«روزی روزگاری در یک جنگل انبوه دو آدم کوتوله زندگی می‌کردند، پاپی و پوپی. آن‌ها بیشتر از صدسال بود که زیر یک درخت در اعماق زمین زندگی می‌کردند. البته محل زندگی‌شان خیلی کوچک و تنگ و تاریک بود. آن‌ها تصمیم گرفتند روی زمین خانۀ کوچک و جادار بسازند اما پوپی کوتولۀ جوان‌تر بسیار تنبل بود و دوست داشت تمام روز را در خواب باشد. برعکس او پاپی تمام کارها را انجام می‌داد و هنگام شب بسیار خسته‌وکوفته بود. ساخت خانه خیلی کند پیش می‌رفت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان