دانلود و خرید کتاب دفتر خاطرات یک کرم دورین کرانین ترجمه سیدعلی امامزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دفتر خاطرات یک کرم اثر دورین کرانین

کتاب دفتر خاطرات یک کرم

انتشارات:انتشارات هونر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دفتر خاطرات یک کرم

کتاب دفتر خاطرات یک کرم نوشتهٔ دورین کرانین و ترجمهٔ سیدعلی امامزاده و ویراستهٔ سمیرا نصراصفهانی است. انتشارات هونر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب دفتر خاطرات یک کرم

کتاب دفتر خاطرات یک کرم که با تصویرسازی‌های «هری بلیس» منتشر شده، دنیا را از دید یک کرم کوچک بامزه به کودکان نشان می‌دهد. ابتدا و انتهای کتاب، یک اسکرپ بوک است که کرم عکس‌ها و اشیای موردعلاقهٔ خود را در آن صفحه‌ها چسبانده است؛ مثلاً عکس اولین روز مدرسه رفتنش یا کارنامه‌اش که معلم زیر آن یادداشت گذاشته این بچه مشق‌هایش را می‌خورد؛ همچنین تفاوت توانایی‌های او با دوستش عنکبوت را می‌بینیم و اینکه کرم و خانواده‌اش برای اینکه در فصل ماهیگیری گرفتار نشوند، چه می‌کنند و داستان‌های دیگری در جریان است. خاطرات بچه‌کرم از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد. بچه‌کرم در خاطراتش از زندگی روزانه‌اش، خانواده‌اش، دوستش (عنکبوت)، مدرسه و درس‌ها و مشق‌هایش، بازی‌هایش، غذاهایی که می‌خورد، شغلی که دوست دارد داشته باشد، شیطنت‌هایش، چیزهایی که به‌خاطر آن‌ها کرم‌بودن را دوست ندارد و برعکس (چیزهایی که به‌خاطر آن‌ها کرم‌بودن را دوست دارد) و نقش کرم‌ها در طبیعت صحبت می‌کند. متن کتاب «دفتر خاطرات یک کرم» ساده و آسان‌خوان است. تصاویر به‌خوبی متن را تکمیل کرده است. طنز در لابه‌لای متن و تصاویر تنیده و باعث افزایش جذابیت کتاب شده است. زندگی بچه‌کرم درعین‌حال که شبیه زندگی کودکان است (مدرسه می‌رود، مشق می‌نویسد، خانواده دارد، شیطنت می‌کند و غیره)، ویژگی‌هایی خودش را هم دارد؛ او در مدرسه، درس کود و پیچ‌وتاب‌خوردن می‌خواند و اگر گلی و کثیف باشد، خانواده‌اش قربان‌صدقه‌اش می‌روند!

دورین کرونین با همان کتاب اولش به نام «تق تق ماااا، گاوهایی که تایپ می‌کنند» به شهرت جهانی رسید. کتاب دفتر خاطرات یک کرم او نیز که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. موفقیت این کتاب باعث شد کرونین دو جلد بعدی این مجموعه («دفتر خاطرات یک عنکبوت» و «دفتر خاطرات یک مگس») را نیز در سال‌های بعد منتشر کند. «هری بلیس» کارتونیست و تصویرگر کتاب‌های کودکان است. او صدها کاریکاتور برای نشریات کشیده و طرح جلد ۱۹ شماره از مجلهٔ نیویورکر توسط او طراحی شده است. تصویرگری کتاب «دفتر خاطرات یک کرم» هم توسط این‌ تصویرگر انجام شده است. کتاب حاضر برای گروه سنی ۳ تا ۷ به نگارش درآمده و طبق اعلام سایت آمازون در فهرست پرفروش‌های نشریهٔ نیویورک تایمز بوده است.

خواندن کتاب دفتر خاطرات یک کرم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان