دانلود و خرید کتاب چگونه کودک شاد تربیت کنیم؟ ندا اسلامی اشلقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه کودک شاد تربیت کنیم؟ اثر ندا اسلامی اشلقی

کتاب چگونه کودک شاد تربیت کنیم؟

انتشارات:فرهنگ و دانش
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چگونه کودک شاد تربیت کنیم؟

کتاب چگونه کودک شاد تربیت کنیم؟ نوشتۀ ندا اسلامی اشلقی در انتشارات فرهنگ و دانش به چاپ رسیده است. این کتاب در دستۀ کتاب‌های روانشناسی کودک قرار دارد. خانواده را نخستین کانون ایجاد خلق شاد یا ناشاد در کودک معرفی می‌کند و اصولی را ارائه می‌دهد تا والدین بتوانند کودکی شاد پرورش دهند.

درباره کتاب چگونه کودک شاد تربیت کنیم؟

کودکان بر اساس ماهیت کودکی‌شان در زمان حال زندگی می‌کنند و از وقایع جاری لذت می‌برند. زمانی که زودتر از موعد، آینده در ذهنشان پدیدار می‌شود دچار نگرانی و ناراحتی می‌شوند. خانواده نخستین کانونی است که ارزش‌ها و آرزوهای کودک در آن شکل می‌گیرد. 

کتاب چگونه کودک شاد تربیت کنیم؟ عواملی را برمی‌شمرد که وجودشان در خانواده می‌تواند زمینه‌ساز ناشادی در کودکان شود و خلقی ناراحت در آن‌ها ایجاد کند. عواملی چون: کشمکش‌های دائمی والدین؛ مقصر دانستن کودک در اختلاف‌های خانوداگی؛ مطرح کردن مسائل اقتصادی در مقابل کودک؛ آگاهی کودک از بیماری والدین و نگرانی او از مرگ آن‌ها؛ احساس گناه و عذاب وجدان؛ جدایی والدین؛ از دست دادن سلامت یا نقص عضو؛ بیماری لاعلاج و... . 

هدف از کتاب چگونه کودک شاد تربیت کنیم؟ ارائۀ راهکارهایی ساده دربارۀ شادمانی کودکان به والدین است تا بتوانند در این راه درست عمل کنند و از تجربۀ داشتن کودکی شاد لذت ببرند.

خواندن کتاب چگونه کودک شاد تربیت کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی کودک و نیز به والدینی که می‌خواهند کودکانی سالم و دارای خلقی شاد پرورش دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه کودک شاد تربیت کنیم؟

«کودک ارزشمندترین و ظریف ترین هدیه ایست که خداوند به پدر و مادر سپرده، پس والدین وظیفه دارند که این بار مسئولیت را به مطلوب ترین روش‌ها به سر منزل مقصود برسانند، تربیت کودک مسئله ای اسان و درعین حال دشوار است. روحیات کودک در خانواده پایه گذاری می‌شود. بنابراین آشنایی با روشهای تربیتی کودک از ضروریات زندگی خانواده هاست. والدین همفکر، با ثبات و علاقمند، مشکلات کمتری با کودکانشان دارند. اگربتوانید کودکانتان را درگیر فعالیتی کنید تا او را خوشحال کنید و از آن لذت ببرد و به تدریج نتایج بهتری به دست می‌آورید، گفتن جملات مثبت و ابراز دوست داشتن، تأثیر بسیار زیادی در تقویت روابط خانوادگی وصمیمیت اعضای خانواده با یکدیگر دارد. خانواده پرنشاطی که اعضای آن همدیگر را درک می کنند و به خواسته‌های یکدیگر احترام می گذارند آرزوی هر فردی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱ صفحه

حجم

۸۵۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان