دانلود و خرید کتاب چگونه مشکلات رفتاری و نافرمانی در کودکان را مدیریت کنیم؟ ندا اسلامی اشلقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه مشکلات رفتاری و نافرمانی در کودکان را مدیریت کنیم؟ اثر ندا اسلامی اشلقی

کتاب چگونه مشکلات رفتاری و نافرمانی در کودکان را مدیریت کنیم؟

انتشارات:فرهنگ و دانش
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چگونه مشکلات رفتاری و نافرمانی در کودکان را مدیریت کنیم؟

کتاب چگونه مشکلات رفتاری و نافرمانی در کودکان را مدیریت کنیم؟ نوشتۀ ندا اسلامی اشلقی در انتشارات فرهنگ و دانش به چاپ رسیده است. این کتاب در دسته‌بندی روانشناسی کودک قرار دارد و ضمن بررسی ریشه‌های بروز رفتار نافرمانی در کودکان، راهکارهایی را به والدین برای واکنش درست نشان دادن و مدیریت این رفتار ارائه کرده است.

درباره کتاب چگونه مشکلات رفتاری و نافرمانی در کودکان را مدیریت کنیم؟

نافرمانی در کودکان مجموعه‌ای از رفتارهاست که همراه با خشونت و لجبازی نشان داده می‌شود. این کودکان به‌شدت در مقابل دستورهای دیگران مقاومت می‌کنند. کتاب چگونه مشکلات رفتاری و نافرمانی در کودکان را مدیریت کنیم؟ می‌گوید کودکان نافرمان بعد از ورود به اجتماع و در جمع همسالان با مشکلات زیادی مواجه خواهند بود. ندا اسلامی، نویسندۀ کتاب توضیح داده است که کودکان مبتلا به اضطراب و بیش‌فعالی از سایر کودکان بیشتر در معرض بروز نافرمانی هستند. 

در حال حاضر، دانش و اطلاعات دربارۀ رفتاردرمانی و به‌تبع کاهش رفتارهای نامطلوب افزایش یافته است. هدف کتاب چگونه مشکلات رفتاری و نافرمانی در کودکان را مدیریت کنیم؟ این است که رهنمودهایی ارائه کند تا پدر و مادر بدانند چه انتظاراتی باید از کودک خود داشته باشند و در مواجهه با تغییر رفتار فرزند خود چه واکنشی نشان دهند. این کتاب دیدی کلی دربارۀ قابلیت‌ها و نیازهای کودک و نحوۀ مدیریت رفتار پرخاشگرانه در کودکان ارائه کرده است. اصل کلی تربیتی در این کتاب تشویق و تنبیه است و نویسنده تلاش کرده این اصول را با زبانی ساده مطرح کند تا هر پدر و مادری در هر سطحی از سواد بتواند از آن بهره‌مند شود. 

کتاب چگونه مشکلات رفتاری و نافرمانی در کودکان را مدیریت کنیم؟ در ۲ بخش تدوین شده است: بخش اول با عنوان نافرمانی در کودکان، معنای نافرمانی و نشانه‌های آن را توضیح داده و نقش والدین در تشدید یا کاهش آن را بیان کرده و در انتها راهکاری برای ایجاد محیط خانوادگی حمایتی ارائه کرده است. بخش دوم، راهکارهای کنترل پرخاشگری و مدیریت رفار کودکان نام دارد و در آن الگوهای رفتاری پرخاشگری در کودکان و علت‌های آن را توضیح داده است.

خواندن کتاب چگونه مشکلات رفتاری و نافرمانی در کودکان را مدیریت کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی کودک و نیز والدینی که کودکانشان نافرمانی پرخاشگرانه بروز می‌دهند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۷۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان