دانلود و خرید کتاب چگونه یک زندگی سالم را تجربه کنم؟ بیتا بختیاری راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه یک زندگی سالم را تجربه کنم؟ اثر بیتا بختیاری راد

کتاب چگونه یک زندگی سالم را تجربه کنم؟

ویراستار:حسین موسوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه یک زندگی سالم را تجربه کنم؟

کتاب چگونه یک زندگی سالم را تجربه کنم؟ نوشتهٔ بیتا بختیاری راد و ویراستهٔ حسین موسوی است و انتشارات قلعه شنی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چگونه یک زندگی سالم را تجربه کنم؟

متاسفانه مردم بسیاری از کشورها از ماهیت چیزی که می‌خورند، بی‌اطلاع هستند و از این رو، بازار مصرف رو به افزایش است. عصر فوق تکنولوژی و دوران زندگی آمیخته با فرآورده‌های صنعتی نانو زندگی شتاب‌آمیز، انسان‎‌ها را با کمبود وقت به خود اندیشیدن مواجه ساخته است. شتاب زندگی، استرس و همه‌چیزخواهی در گرو تندرستی و سلامتی انسان‌ها قرار گرفته‌ است.

با این نوع عادت‌ها، دیگر کسی به دنبال این حقیقت نمی‌رود که چربی یا پروتئینی که در لقمه‌ٔ آماده وجود دارد از کجا و از چه طریقی درست و تهیه شده که در این بین، صنایع غذایی تراریخته، ذائقه‌ٔ مردم را تغییر داده اما تکاملی که طی هزاران سال، سیستم گوارشی ما را نسبت به طبیعت، طراحی و تثبیت کرده، قابل تغییر نیست.

بیماری‌های رایج ناشی از انواع آلرژی‌ها، انواع سردردها، بروز سرطان‌ها، بیماری‌های روانی، افسردگی، قلب و عروق و حتی ناهنجاری‌های جوامع، برخاسته از همین غذاها، هوای آلوده و زندگی سرسام‌آور و در نهایت، انسان انعطاف‌ناپذیر را بدون تأمل در تصمیم‌گیری‌ها و پاسخ‌دادن به هر مشکلی، به تهاجم و جنایت عادت داده‌ است. کتاب چگونه یک زندگی سالم را تجربه کنم؟ مجموعه مطالبی را که گوشه‌ای از دانش درمان‌های طبیعی است، در اختیار خوانندگان می‌گذارد.

خواندن کتاب چگونه یک زندگی سالم را تجربه کنم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند زندگی سالمی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان