دانلود و خرید کتاب اگر این جا زندگی کنی کیت گاردنر ترجمه مانلی شیرگیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اگر این جا زندگی کنی اثر کیت گاردنر

کتاب اگر این جا زندگی کنی

معرفی کتاب اگر این جا زندگی کنی

کتاب «اگر این جا زندگی کنی» نوشتۀ کیت گاردنر و ترجمۀ مانلی شیرگیری است و نشر کتاب چ آن را منتشر کرده است. تا به حال تصور کرده‌اید اگر جای دیگری غیر از خانۀ خودتان زندگی می‌کردید،‌ زندگی‌تان چطوری بود؟ مثلاً در یک خانۀ درختی، یک فضاپیما یا یک قلعه!

درباره کتاب اگر این جا زندگی کنی

کتاب اگر اینجا زندگی کنی کودکان را وادار می‌کند تا به این مسئله فکر کنند که اگر در جایی غیر از خانۀ خودشان زندگی می کردند این زندگی چه شکلی بود و آن‌ها چطور باید رفتار کنند. کودکان با خواندن کتاب اگر اینجا زندگی کنی جاهای مختلفی که می‌شود در آن‌ها زندگی کرد را تصور می‌کنند و قدرت تخیلشان را به کار می‌گیریند چون بعضی‌ مکان‌ها بسیار دور از دسترس و حتی دور از ذهن هستند و بعضی از جاها غیرممکن یا فانتزی؛ جاهایی مثل قطار، زیرِ زمین، فانوس دریایی، آب نبات فروشی، فضاپیما و خیلی جاهای دیگر.

کتاب اگر اینجا زندگی کنی به کودکان می‌آموزد که هر مکانی الزامات مخصوص به خودش را دارد و در هر مکانی می توانند کارهای متفاوتی انجام دهند. آن‌ها همچنین متوجه می‌شوند که جاهای مختلف و زیادی وجود دارند که آن‌ها می‌توانند تجربه کنند و دربارۀ آن اطلاعات به دست بیاورند. این کتاب روحیۀ کنجکاوی در کودکان را تقویت می‌کند و به آن‌ها انگیزه می‌دهد که دربارۀ جهان اطرافشان بیشتر بدانند.

تصاویر کتاب سرشار از جزئیات است و نقش مؤثری در جذاب شدن آن دارد. کتاب پر از تصایر جالب،‌بامزه با رنگ‌های زیبا است که نظر کودکان را هنگام خواندن جلب می‌کند. جملات کتاب کوتاه و روان هستند و مفاهیم بیشتر از طریق تصاویر به کودکان منتقل می‌شود. ساختار کتاب اگر اینجا زندگی کنی به گونه‌ای است که مربیان می‌توانند از آن در کلاس استفاده کنند و به‌صورت جمعی برای کودکان بخوانند و دربارۀ هر مکانی که کتاب به آن اشاره می کند با آن‌ها صحبت کنند.

خواندن کتاب اگر این جا زندگی کنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به ادبیات کودک، کودکان ۴ تا ۸ ساله و همچنین دوستداران کتاب‌های آموزنده برای کودکان پیشنهاد می‌کنیم.  

بخشی از کتاب  اگر این جا زندگی کنی

«اگر در یک خانۀ درختی زندگی کنی، باید خوب گوش کنی. اگر در یک فضاپیما زندگی کنی،‌ باید دربارۀ شگفتی‌های اطرافت کنجکاو باشی.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان