دانلود و خرید کتاب باغ رز پیتر اچ. رینولدز ترجمه معصومه نفیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باغ رز اثر پیتر اچ. رینولدز

کتاب باغ رز

امتیاز:
۴.۴از ۲۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب باغ رز

کتاب باغ رز داستانی زیبا و الهام‌بخش از پیتر اچ رینولدز با ترجمه معصومه نفیسی است. این داستان درباره دختری به نام رز است که دوست دارد سرزمینی زیبا و رنگارنگ بسازد و برای اینکار فکر و ایده‌ خیلی جالبی هم دارد.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب باغ رز

رز دختر کوچک شجاع و خیال‌پردازی است که سوار بر یک قوری شگفت انگیز به دور دنیا سفر کرده است. او به هرجایی که می‌رفت، دانه‌های گل‌ها را جمع می‌کرد تا یادش بماند که از آن سرزمین گذشته است. قوری شگفت انگیز رز حسابی پر و سنگین بود و همین باعث شد تا فکری به سرش بزند. او به شهری رسید و یک تکه زمین خالی دید. فکر کرد اگر دانه‌هایش را آنجا بکارد و آنجا را به باغ رز تبدیل کند و به شهر کمی رنگ ببخشد، چقدر خوب می‌شود... 

کتاب باغ رز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب باغ رز داستانی لطیف و تاثیرگذار دارد که تمام کودکان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. اگر دوست دارید در داستانی بی‌نظیر غرق شوید و لذت ببرید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پیتر اچ رینولدز

پیتر اچ رینولدز، نویسنده و تصویرگر کانادایی در سال ۱۹۶۱ متولد شد. او در دانشگاه ماساچوست تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۳ جایزه سال بهترین دانشجوی ارتباطات را از آن خود کرد. پیتر تاکنون ۶۵ کتاب نوشته، اما به گفته خودش ۱۰۰ ایده دیگر هم در سر دارد. او علاوه بر نوشتن داستان و تصویرگری آن به تهیه فیلم متحرک آموزشی نیز علاقه مند است و آن را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهد.

شاید بتوان مشهورترین اثر او را کتاب نقطه دانست. این کتاب آن چنان جایگاهی در ادبیات کودک در سراسر جهان پیدا کرده است که یک روز جهانی را هم به خود اختصاص داده است. رینولدز درباره کتاب نقطه اینطور می‌گوید: «دلم می‌خواهد ببینم این کتاب چگونه دیگران را ترغیب می‌کند تا جسارت به خرج دهند و اثری از خود به جای بگذارند. داستان نقطه کشف روح خلاقی است که در درون همه‌ی ما پنهان است.»

پیتر اچ رینولدز را به سبب آثاری که درباره زیبایی شناسی، خلاقیت و ابراز وجود برای کودکان نوشته است، می‌شناسند. 

نظرات کاربران

عارفه
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

این کتاب را خیلی دوست داشت

bahareh zolfaghar
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

عالی و زیبا

سیامک
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

😃😀😃😀

زهرا 95
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

از نویسنده انتظار بیشتری داشتم مفهوم وطن گزینی؟! نمیدونم بقیه یاد چی میفتن اما من یاد شهرک‌نشین‌های اسرائیلی افتادم و این که شهر رو مالک میشوند و خانه! انتخاب میکنند البته قصه برای آمریکاست که آن هم همین روند رو

- بیشتر
saqqa
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

کتاب قشنگی بود. درباره امید و باور به اینکه بلاخره یک روز گل‌های ما هم جوانه میزنند و از خاک سر بر میارن. همین امید باعث میشه دیگران هم به تکاپو بیفتند و برای روزهای بهتر تلاش کنند.

ms
۱۴۰۲/۰۱/۱۰

کتاب مناسب برای کتابخانه دوره اول

esmat
۱۴۰۱/۰۸/۲۹

داستانی کوتاه و لطیف از امیدواری

zahra
۱۴۰۰/۰۹/۲۴

خیلی عالی و زیبا 🌷🌹🙏

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۲۶

کتاب صد و هفتادم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان