دانلود و خرید کتاب دستنامه اجرای استراتژی اقیانوس آبی (BOS) محمدتقی امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستنامه اجرای استراتژی اقیانوس آبی (BOS) اثر محمدتقی امینی

کتاب دستنامه اجرای استراتژی اقیانوس آبی (BOS)

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دستنامه اجرای استراتژی اقیانوس آبی (BOS)

کتاب دستنامه اجرای استراتژی اقیانوس آبی (BOS) به‌قلم محمدتقی امینی را انتشارات شمس دانش منتشر کرده است. این کتاب به معرفی استراتژی اقیانوس آبی در دنیای کسب‌وکار و مدیریت می‌پردازد.

درباره کتاب دستنامه اجرای استراتژی اقیانوس آبی (BOS) 

استراتژی مجموعه‌برنامه‌هایی است که به منظور رسیدن به هدف خاصی طراحی و تدوین می‌شوند. در دنیای بازاریابی و کسب‌وکار نیاز به طراحی و پیاده‌سازی استراتژی ضرورت بیشتری می‌یابد. استراتژی اقیانوس آبی در دنیای مدیریت و کسب‌وکار به معنای مجموعه‌ای از اقدامات و برنامه‌ریزی‌هاست که منجر به ورود یک کسب‌وکار به فضایی غیررقابتی شده و سبب می‌شود تا عمدۀ انرژی کسب‌وکار به‌جای رقابت، صرف نوآوری و ایجاد روش‌ها و فرایندهای جدید برای تولید و عرضۀ خدمات و کالاهای نوین می‌شود. محمدتقی امینی در کتاب دستنامه اجرای استراتژی اقیانوس آبی (BOS) به بررسی و معرفی این استراتژی پرداخته است.

خواندن کتاب دستنامه اجرای استراتژی اقیانوس آبی (BOS) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعۀ این کتاب به مدیران و صاحبان کسب‌وکار و دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های مرتبط سودمند است.

بخشی از کتاب دستنامه اجرای استراتژی اقیانوس آبی (BOS)

«در دهه‌های اخیر تمرکز اصلی تفکرات استراتژیک بر پایۀ استراتژی‌های رقابتی بوده است. این استراتژی‌ها که در برخی موارد به آن استراتژی اقیانوس قرمز گفته می‌شود، بدون وجود رقیب حیات نمی‌یابد و در آن بازار یک فضای محدود در نظر گرفته می‌شود که در آن شرکت‌ها با استراتژی رقابت‌محور سعی در جذب سهم بیشتری از بازار دارند. سازمان‌ها برای به حداکثر رساندن تأثیرات یک استراتژی بهتر است انتخاب استراتژی کارآمد و قوی را از همان ابتدای کار در سرلوحۀ کار خود قرار دهند. برای نخستین‌بار چان کیم و رنه مابورنه از اساتید مؤسسۀ اینسید نتایج تحقیقات خود را در این زمینه در کتابی به‌عنوان استراتژی اقیانوس آبی به چاپ رساندند. برای این منظور از استراتژی اقیانوس آبی به منظور جلوگیری از هرگونه رقابت شدید و در فضایی دور از رقبا می‌توانیم استفاده کنیم. اساس استراتژی اقیانوس آبی بر نوآوری در ارزش استوار است. رویکرد نوآوری در یک سازمان یک فرایند پویا بوده و لذا نباید آن را به‌عنوان یک بستۀ استراتژی محدود در نظر گرفت. اقیانوس آبی زمانی ایجاد می‌شود که یک شرکت ارزش‌های همزمان برای خود و مشتریانش ایجاد می‌کند. نوآوری در محصول (کالا یا خدمات) یا شیوۀ ارائۀ این محصولات موجب خلق ارزش برای بازار می‌شود. همزمان فعالیت‌هایی که دارای ارزش کمتری برای بازار حال و آینده هستند، از گردونه حذف یا کاهش می‌یابند. البته اساس استراتژی اقیانوس آبی حتماً این نیست که یک بازار جدید خلق شود، بلکه توسعه و بهره‌برداری از بازار فعلی هم جزء اصول استراتژی اقیانوس آبی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۹۳۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان