دانلود و خرید کتاب عادت های اتمی جیمز کلیر ترجمه بهاره فغانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

کتاب عادت های اتمی

معرفی کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت‌های اتمی نوشتۀ جیمز کلیر با ترجمۀ بهاره فغانی در انتشارات سروش دانش به چاپ رسیده است. این کتاب با موضوع موفقیت و خودیاری، روشی آسان و اثرگذار برای خلق عادت‌های خوب و از بین بردن عادت‌های بد ارائه کرده و مناسب برای افرادی است که به‌دنبال پیشرفت‌های گام‌به‌گام هستند.

درباره کتاب عادت های اتمی

جیمز کلیر در کتاب عادت‌های اتمی، از عادت‌های کوچکی می‌گوید که با تمرکز روی آن‌ها توانست قوی‌تر شود، به عملکرد بالاتری برسد، نویسنده شود، کسب‌وکار راه بیندازد و تبدیل به فردی متعهد و مسئولیت‌پذیر شود. او می‌گوید تمام این عادت‌های کوچک بود که ظرفیت‌ها را در وجودش افزایش داد. کلیر مطمئن است که تقویت این عادت‌ها در هرکس دیگری نیز می‌تواند اثرگذار باشد.

 او در کتاب عادت‌های اتمی نشان می‌دهد که چطور می‌توان نیروی ظرفیت را افزایش داد و تقویت کرد. کلیر گام‌به‌گام عادت‌های خوب را معرفی می‌کند، عادت‌هایی که می‌توانند تا پایان عمر همراه هر آدمی باشند. او مدعی است مطالعاتش کاملاً علمی است گرچه کتاب را به روش دانشگاهی ننوشته است. درواقع، تأکید جیمز کلیر بر دانش و رویکردهای عملی است. برترین ایده‌هایی که افراد باهوش طی سال‌ها تجربه به آن رسیده‌اند و دانشمندان نیز آن‌ها را کشف و تأیید کرده‌اند. 

چهارچوب کتاب عادت‌های اتمی شامل طرح ۴مرحله‌ای است: نشانه، اشتیاق، پاسخ و پاداش و نیز ۴ قانون تغییر رفتارها که از دل این مراحل به وجود می‌آیند. این چهارچوب، الگویی ترکیبی از علوم رفتاری و شناختی است. این الگو تأثیر محرک بیرونی و احساسات درونی را بر عادت‌ها به‌خوبی توضیح می‌دهد. این کتاب دربارۀ آن دسته از چیزهایی است که تغییر نمی‌کنند. دربارۀ اصول اساسی رفتارهای انسان است. اصولی که می‌توان به آن‌ها تکیه کرد. ایده‌های کتاب می‌تواند کمک کند تا کسب‌وکار راه بیندازید، خانواده تشکیل دهید و زندگی بسازید. استراتژی‌های کتاب عادت‌های اتمی مناسب افرادی است که در پی پیشرفت‌های گام‌به‌گام هستند.

خواندن کتاب عادت‌های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری و نیز روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۸۶۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان