دانلود و خرید کتاب مجموعه سوالات میکروطبقه بندی شده ۲۴ سال کنکور معماری، فن ساختمان (جلد اول) امیررضا روحی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه سوالات میکروطبقه بندی شده ۲۴ سال کنکور معماری، فن ساختمان (جلد اول) اثر امیررضا روحی زاده

کتاب مجموعه سوالات میکروطبقه بندی شده ۲۴ سال کنکور معماری، فن ساختمان (جلد اول)

معرفی کتاب مجموعه سوالات میکروطبقه بندی شده ۲۴ سال کنکور معماری، فن ساختمان (جلد اول)

کتاب مجموعه سوالات میکروطبقه‌بندی شده ۲۴ سال کنکور معماری، فن ساختمان (جلد اول) نوشتۀ امیررضا روحی‌زاده در انتشارات عصر کنکاش به چاپ رسیده است. این کتاب مناسب برای کنکور کاردانی به کارشناسی رشتۀ معماری با موضوع عناصر و جزییات مواد و مصالح ساختمان است و شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی و کنکوری، پاسخ‌نامه‌های تشریحی و توضیحات آموزشی می‌شود.

درباره کتاب مجموعه سوالات میکروطبقه‌ بندی شده ۲۴ سال کنکور معماری، فن ساختمان (جلد اول)

مجموعه سوالات میکروطبقه‌بندی شده ۲۴ سال کنکور معماری، فن ساختمان (جلد اول) با استناد به بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب، نشریه و بخش‌نامۀ مرتبط با علم ساختمان نوشته شده است. در این کتاب، مؤلف تلاش کرده تا میان مطالب مشابه در مراجع مورد استناد، جمع‌بندی کند و منطقی‌ترین شکل پرسش را ارائه دهد.

 این کتاب، شامل قسمتی از مجموعۀ فن ساختمان یعنی عناصر و جزئیات ساختمان و ویژۀ کنکور کاردانی به کارشناسی است. کتاب جلد اول مجموعه‌ای است که با دو جلد بعدی خود تکمیل می‌شود. جلد دوم، کتاب مجموعۀ میکروطبقه‌بندی شده فن ساختمان شامل ایستایی، تنظیم شرایط محیطی و تأسیسات، متره و براورد و هندسه ترسیمی و نقشه‌کشی نام دارد. جلد سوم، مجموعۀ میکروطبقه‌بندی مبانی نظری شامل تاریخ معماری ایران و جهان، مبانی نظری و سواد بصری و پرسپکتیو است. 

موضوع درس عناصر و جزئیات ساختمان، اجزای ساختمان و تنوع آن‌ها از نظر فرم و جنس است. نکات اجرایی تک‌تک اجزای ساختمان در کنار بهره‌گیری از خواص مواد و مصالح، مهم‌ترین مسئلۀ اجرای ساختمان است. در این کتاب، پاسخ‌نامۀ تشریحی با توضیحات اضافی به‌گونه‌ای تنظیم شده است که تنها یک مجموعۀ محک و ارزش‌سنجی برای داوطلبان نباشد بلکه وسیله‌ای مناسب برای اطلاعات مفید و خلاصه‌ای از دروس مختلف باشد. بر همین اساس، این مجموعه سنجه‌ای مناسب برای کسانی است که حتی اگر قصد ادامۀ تحصیل ندارند با آمادگی هرچه بیشتر وارد بازار کار شوند. 

بخش اول کتاب مجموعه سوالات میکروطبقه‌بندی شده ۲۴ سال کنکور معماری، فن ساختمان (جلد اول)، عناصر و جزئیات ساختمان نام دارد که دارای ۱۷ فصل است و هر فصل شامل پرسش‌های طبقه‌بندی کنکوری و تألیفی به‌همراه پاسخ‌نامه است. عنوان فصل‌ها عبارت‌اند از: شناخت زمین، پی‌ساز و شناژ؛ دیوارسازی و کلاف‌بندی در ساختمان‌ها با مصالح بنایی؛ عایق‌کاری (حرارتی، صوتی و رطوبتی)؛ درگاه و نعل درگاه؛ سقف‌سازی؛ کف‌سازی؛ محوطه‌سازی؛ سازه‌های فولادی؛ سازه‌های بتنی؛ کلیات سازه‌های فولادی و بتنی؛ اندودکاری؛ سرویس‌های بهداشتی؛ در و پنجره؛ نماسازی؛ درز ساختمان؛ پله و عناصر ارتباطی سطوح؛ دودکش، داکت، کانال‌های تهویه و آب‌رو.

بخش دوم، مواد و مصالح ساختمانی نام دارد که در ۱۲ فصل تدوین شده است. هر فصل شامل پرسش‌های طبقه‌بندی شده کنکور به‌همراه پاسخ‌نامه‌های آن‌هاست. عنوان فصل‌ها عبارت‌اند از: سنگ‌ها؛ خاک-آجر و سایر محصولات رسی؛ گچ و فراورده‌های گچی؛ آهک؛ سیمان- بتن- و محصولات سیمانی؛ شیشه؛ چوب؛ قیر؛ فلزات؛ رنگ و مصالح جدید؛ انواع ملات‌ها؛ خواص مواد، لایه‌های زمین.

خواندن کتاب مجموعه سوالات میکروطبقه‌ بندی شده ۲۴ سال کنکور معماری، فن ساختمان (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی رشتۀ معماری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۵۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان