دانلود و خرید کتاب من ماری کوری هستم! برد ملتسر ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من ماری کوری هستم!

کتاب من ماری کوری هستم! نوشتۀ برد ملتسر و ترجمۀ شبنم حیدری پور است و با ویراستاری آزاده کامیار در انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است. این کتاب با زبانی ساده، زندگی‌نامۀ ماری کوری را برای کودکان تعریف می‌کند؛ دانشمند مشهوری که علوم شیمی و فیزیک به او مدیون هستند. 

درباره کتاب من ماری کوری هستم!

در این کتاب از مجموعۀ آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند، نگاهی به زندگی ماری کوری می‌اندازیم. او دانشمند مشهور فیزیک و شیمی بود و به عنوان یکی از پیشگامان عصر رادیواکتیو از او یاد می‌شود. او تنها زنی است که برنده ۲ جایزه نوبل شده است، او همچنین نخستین استاد زن در دانشگاه پاریس بود. از بزرگ‌ترین دستاوردهای این دانشمند بزرگ می‌توان به توسعه نظریه رادیواکتیو، کشف دو عنصر پولونیوم و رادیوم و توسعه تکنیک خالص‌سازی ایزوتوپ‌های رادیو‌اکتیو اشاره کرد. ماری کوری از همان کودکی علاقه و اشتیاق زیادی به علم و یادگیری داشت و با تلاش و کوشش خود توانست تمام سختی‌هایی که بر سر راهش قرار داشت را کنار بزند و درنهایت به آن‌چه که می‌خواست رسید. این کتاب با زبانی ساده زندگی‌نامۀ او را برای کودکان شرح می‌دهد. 

خواندن کتاب من ماری کوری هستم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی کودکان که به دنبال کسب علم هستند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب من ماری کوری هستم!

«پدر من معلم علوم بود و با این وسایل کار می‌کرد؛ اما دولت روسیه خیلی زود کلاس‌های آزمایشگاه علوم را در مدرسه‌های ما تعطیل کرد. آن‌ها نمی‌خواستند بچه‌های لهستانی چیزی از علم بدانند. فکر می‌کردند تحصیل خطرناک است و ما را قدرتمند می‌کند. من عاشق یادگیری بودم. یک ‌روز وقتی خواهر بزرگ‌ترم سعی داشت روخوانی کند، کتابش را برداشتم و به‌راحتی اولین جمله را خواندم. از طرز نگاه دیگران متوجه شدم که کار اشتباهی کرده‌ام.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان