دانلود و خرید کتاب من سوپرمن هستم! برد ملتسر ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من سوپرمن هستم!

کتاب من سوپرمن هستم! نوشتۀ برد ملتسر و ترجمۀ شبنم حیدری پور است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. در این کتاب ما دربارۀ سوپرمن می‌خوانیم، از تولد و آغاز زندگی او بر روی سیارۀ کریپتون تا زندگی‌اش در زمین. این کتاب بخشی از مجموعۀ داستان‌ها دنیا را تغییر می‌دهند است. 

درباره کتاب من سوپرمن هستم!

کال-ال زمانی که یک نوزاد بیشتر نبود در سیاره‌ای به نام کریپتون متولد شد، سیاره‌ای بسیار دور از سیارۀ زمین که پس از مدتی از بین رفت. وقتی که کال-ال هنوز بچه بود، پدر و مادرش یک سفینه فضایی مخصوص ساختند و او را پیش از نابود شدن سیارۀ کریپتون، به زمین فرستادند. در سیارۀ زمین، خانوادۀ کنت او را زیر پر و بال خود گرفتند و اسم «کلارک کنت» را برای او انتخاب کردند. کلارک از همان کودکی توانایی‌های ویژه‌ای داشت، مثلا قدرتش از همه بیشتر بود یا با چشمانش می‌توانست لیزر پرتاب کند. این کتاب داستان تبدیل شدن او به سوپرمن را تعریف می‌کند.

سوپرمن به قدری شناخته‌ شده و مشهور است که حتی برای کسانی که با کمیک‌ بوک و دنیای ابرقهرمانان آشنایی چندانی ندارند هم آشناست. جری سیگل و جو شاستر با خلق این شخصیت، نمونۀ یک ابرقهرمان بی‌نقص را به مردم نشان دادند که هدفش آزادی و عدالت و برقراری قانون بود. 

خواندن کتاب من سوپرمن هستم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی کودکانی که از خواندن داستان‌های ابرقهرمانی لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره برد ملتسر

برد ملتسر در سال ۱۹۷۰ میلادی در آمریکا متولد شد. وی در بروکلین، نیویورک بزرگ شد و سپس به فلوریدا جنوبی نقل مکان کرد. برد ملتسر حالا نویسنده، تهیه‌کننده تلویزیون و نویسنده کتاب‌های کمیک است. او تعدادی داستان ابرقهرمانی نیز برای شرکت دی سی کامیکس نوشته که مخاطب برخی آن‌ها کودکان و نوجوان بوده‌اند. 

بخشی از کتاب من سوپرمن هستم!

«من سوپرمن هستم. کال-ال هم هستم. در کریپتون این نام را روی من گذاشته‌اند. کریپتون سیاره‌ای است که در آن به دنیا آمده‌ام، جایی بسیار دور در کهکشانی دیگر. وقتی بچه بودم، پدر و مادرم یک موشک ساختند. پدرم دانشمند بود. او به حاکمان کریپتون هشدار داده بود که سیاره‌مان درحال نابودی است. اما هیچ‌کس حرفش را جدی نگرفت. موشک فقط می‌توانست یکی از ما را با خودش ببرد. این تنها راه نجات من بود.» 

نظرات کاربران

e.sab313
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

خیلی مسخره اس بچگانه است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان