دانلود و خرید کتاب در سالگرد عزیز از دست رفته ات لاینس ماندی ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در سالگرد عزیز از دست رفته ات اثر لاینس ماندی

کتاب در سالگرد عزیز از دست رفته ات

معرفی کتاب در سالگرد عزیز از دست رفته ات

کتاب «در سالگرد عزیز از دست رفته ات» نوشتۀ لاینس ماندی و ترجمۀ مهدی سجودی مقدم است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است. کتاب در سالگرد عزیز ازدست‌رفته‌ات راهکارهای خوبی را در اختیار فرد سوگوار قرار می‌دهد.

درباره کتاب در سالگرد عزیز از دست رفته ات

ما معمولاً در سالگرد ازدست‌دادن عزیزمان احساسات گوناگونی را تجربه می‌کنیم. شاید مثل روز اول اشک بریزیم و سوگوار عزیزمان باشیم، به روزهایی که در نبود او گذشت فکر کنیم و دلتنگش شویم. شاید زمانی برای غم و اندوه باشد که با دعا و نیایش همراه است اما فرصتی هم می شود برای امید، دلگرمی‌های تازه و ادامه دادن. سالگرد عزیز ازدست‌رفته فرصت خوبی است که هم او را بار دیگر به یاد بیاوریم و هم درس‌هایی که در این مدت گرفته‌ایم، توانایی که به دست آوردیم و سختی‌هایی که تحمل کردیم.

کتاب در سالگرد عزیز ازدست‌رفته‌ات ۳۸ توصیه و پیشنهاد عاقلانه و منطقی را ارائه می دهد که هرکدام از آن‌ها راهکارهایی التیام بخش در اختیار خواننده قرار می‌دهد، لاینس ماندی در این کتاب توصیه‌هایی می‌کند که برای به خاطرسپردن سالگرد عزیزی که از دست رفته و همچنین برای التیام بخشیدن، آرامش دادن و روحیه دادن بسیار مفید و کاربردی است.

کسانی که سوگوار عزیزشان هستند شاید حوصلۀ کتاب‌های قطور، سنگین و پیچیده را نداشته باشند اما این کتاب دوزبانۀ فارسی و انگلیسی همراه با تصاویر جالب و بامزه سرشار از پیشنهادهای خوب و جملات مثبت است، حرف‌های ساده و قشنگی که در قالب جملات کوتاه بیان شده است و به خواننده احساس خوب منتقل می‌کند. 

خواندن کتاب در سالگرد عزیز از دست رفته ات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و همچنین دوستداران کتاب‌های خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب در سالگرد عزیز از دست رفته ات

«این سالگرد زمان خوبی برای ارزیابی‌کردن است، اینکه ببینی چه مقدار پیشرفت داشته‌ای و چه مقدار دیگر باید پیش بروی. زمانی است که درس‌های گذشته را مرور کنی و برای آنچه پیش روست، برنامه بریزی. فراتر از همۀ این‌ها، زمانی است که تصدیق کنی با وجود همۀ سختی‌ها توانستی خودت را به اینجا برسانی.

چطور توانستی این غم و اندوه را تا اینجا پشت سر بگذاری؟ به بعضی انتخاب‌های خوبی که فراهم کرده‌ای، فکر کن؛ مهربانی و لطفی که احتمالاً دریافت کرده‌ای، روش‌های صحیحی که غم‌و‌غصه‌ات را بیان کرده‌ای.

هیچ ایرادی ندارد که در این سالگرد ضایعه و فقدان تجربه‌ای به همان شدت که تاکنون در غم عزیز ازدست‌رفته‌ات داشته‌ای، باز هم تجربه کنی، چه‌بسا در این غم چیزی تلخ‌وشیرین هم وجود داشته باشد، دردی ناگهانی که باعث شود اشک‌هایی را که فکر می‌کردی پشت سر گذاشته‌ای، از نو به چشم‌هایت بیاورد و شاید مخلوط با بارقه‌ای از فرداهای بهتر.»

نظرات کاربران

simplefunction
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

اینکه متن همراه با تصویر هست خیلی ارامش بخش و جذاب هست خصوصا بعنوان بزرگسالی که سالهاست در چالش های بزرگسالی غوطه وره. انگار این تصویرسازی در کتاب ما رو به دنیای کودکانه روان مون پیوند میده که سالهاست سرکوبش

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان