دانلود و خرید کتاب راز جاودانگی نیلوفر کاظمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز جاودانگی اثر نیلوفر کاظمی

کتاب راز جاودانگی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راز جاودانگی

کتاب «راز جاودانگی» نوشتۀ نیلوفر کاظمی است و انتشارات سیب سرخ آن را منتشر کرده است. کتاب جذاب راز جاودانگی خواننده را به آینده می‌برد، زمانه‌ای که انسان‌ها می‌توانند عمر جاویدان داشته باشند. 

درباره کتاب راز جاودانگی

در همان سطرهای ابتدایی کتاب خواننده متوجه می‌شود که با کتابی علمی تخیلی روبه‌رو است و اتفاقات و صحنه‌ها نشان از زمان آینده دارد. راوی سوم‌شخص داستان را روایت می‌کند و خانه‌ای توصیف می‌شود که پنجره‌های هوشمند آن بسته به نیاز فرد زاویۀ دید را عوض می‌کرد. گروهی که مدعی نجات بشریت بودند در خانۀ فردی به نام سام جمع شده و در حال بررسی هستند. داستان رفت‌وبرگشت به گذشته دارد و به سال‌های گذشته برمی‌گردد تا خواننده را با سام آشنا کند. سام مرد نامیرایی است که بعد از سال‌ها در اوج شادمانی و جوانی زندگی می‌کند و تمام معادلات جهان را به هم زده است. فردی که قرار بود همین‌طور تا ابد جوان و سالم بماند.

نویسندگان بسیاری وجود دارند که در آثارشان جهان جدیدی خلق کرده‌اند و خواننده را با خود به آینده و به دل جهانی تازه کشانده‌اند. این نویسندگان از طریق نوشتن آثار در ژانر علمی تخیلی این فرصت را به خواننده می‌دهند تا دربارۀ آیندۀ جهان گمانه‌زنی و گاهی آینده را پیش‌بینی کنند. نیلوفر کاظمی در کتاب راز جاودانگی دغدغۀ آیندۀ بشر را دارد و می‌خواهد جهانی را نشان دهد که در محاصرۀ پیشرفت‌های علمی است. او در کتاب راز جاودانگی به عمر جاویدان که شاید آرزوی بشر به شمار می‌رود اشاره دارد اما نویسنده در تلاش است تا نشان دهد که پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی همان قدر که مفید و جذاب است به همان اندازه می‌تواند مخرب باشد. نیلوفر کاظمی در کتاب خلاقانه‌اش قصد دارد ضمن سرگرم‌کردن خوانندگان و نمایش اعجاز زندگی در آینده به آنان هشدار دهد که دنیای آینده و تکنولوژی‌های جدید می‌تواند انسانیت، معنویت و روابط انسانی را از بین ببرد.

فهرست مطالب کتاب راز جاودانگی عبارت است از: «گروه نجات سال ۲۰۵۹ »، «پروژۀ رؤیای جاوید»، «دفترچۀ خاطرات سارا»، «جنگل‌های هیرکانی»، «جزیره»، «تردید»،‌«اولین حس»،‌ «هویت»، «زمان»، «تپه های باستانی»، «توطئه»، «فریب»، «محاکمه»، «چرخ و فلک»، و «جشن صدسالگی».

خواندن کتاب راز جاودانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های علمی تخیلی و دوستداران آثار با موضوع سفر در زمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نیلوفر کاظمی

نیلوفر کاظمی،‌نویسنده و مترجم ایرانی، ۸ اردیبهشت ۱۳۵۰ متولد شد و در رشتۀ مترجمی زبان آلمانی تحصیل کرده است. او همچنین عضو هیئت رئیسۀ کانون مترجمان جوان حوزه هنری و روزنامه‌نگار فعال در حوزۀ زنان، کودکان و ادبیات داستانی و کودک است. نیلوفر کاظمی کتاب دیگری هم با عنوان «به قطار نرسیدم» را در حوزه‌ دفاع مقدس منتشر کرده‌ است.

بخشی از کتاب راز جاودانگی

«بچه‌ها توی ساحل پشت‌سرهم می‌دویدند. دست‌هایشان را توی هوا تکان می‌دادند. جیغ‌وداد می‌کردند و از موج‌هایی که کف‌های سفیدرنگ را به ساق پاهایشان می‌پاشیدند فرار می‌کردند. مرغ‌های دریایی بالای سرشان غوغایی راه انداخته بودند. همین که سر برگرداند صدای بچه‌ها و مرغ‌های دریایی قطع شد. بلافاصله برگشت و به دیوار شیشه‌ای ساختمان خیره شد. دایرۀ کوچک نمودار روی پنجره،‌ تندتند می‌چرخید،‌روی عددهایی مکس می‌کرد و دوباره می‌چرخید. عددهای بردار مختصات جغرافیایی روی شیشه پشت‌سرهم تغییر می‌کرد تا بالاخره دایره روی یک نقطه ثابت ماند و مختصات تازۀ بردار مشخص شد. حالا می‌توانست سمت دیگر ساحل را ببیند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۶۹۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۱,۶۰۰
تومان