دانلود و خرید کتاب الان نگاه نکن کلاریس بین لورن چایلد ترجمه ساره ارض پیما
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الان نگاه نکن کلاریس بین اثر لورن چایلد

کتاب الان نگاه نکن کلاریس بین

معرفی کتاب الان نگاه نکن کلاریس بین

کتاب «الان نگاه نکن کلاریس بین» نوشتۀ لورن چایلد و ترجمۀ ساره ارض پیما است و کتاب چ آن را منتشر کرده است. یادت باشد، آن نگرانی‌ای که حتی فکرش را هم نمی‌کردی باید نگرانش باشی، همان نگرانی‌ای است که بیشتر از هر چیز دیگر نگرانت می‌کند. کتاب الان نگاه نکن کلاریس بین دربارۀ مهم‌ترین نگرانی دختری به نام کلاریس است. 

درباره کتاب الان نگاه نکن کلاریس بین

کتاب راهنمای رابی ردفورت برای زنده‌ماندن: وقتی نگرانی به سراغتان می‌آید چه‌کار باید بکنید سرشار اطلاعات مفید برای رهاشدن از موقعیت‌های چالشی است. کتابی که راوی داستان مشغول خواندن آن است اما آیا این کتاب به او کمک می‌کند تا لیست بلندبالای نگرانی‌هایش را حل کند؟ کلاریس بین یک دخترمدرسه‌ای است که یک لیست از نگرانی‌هایش دارد. او یاد گرفته است نگرانی‌هایش را دفترچه‌اش بنویسد. مثلاً نگرانی شماره ۴ او معنی زندگی است و یا نگرانی شماره ۱ ابدیت و شماره ۳: تغییر که وقتی انتظار آن نمی‌رود،‌ رخ می‌دهد. او همیشه به نگرانی‌هایش فکر می‌کند اما بالاخره روزی می‌رسد که او با سخت‌ترین و بدترین نگرانی‌اش مواجه می‌شود چون قرار است از دوست صمیمی‌اش دور شود.

کلاریس بین راوی داستان «الان نگاه نکن کلاریس بین» است که به روش جریان سیال ذهن اتفاقات زندگی‌اش را روایت می‌کند. کلاریس یک دختر شوخ‌طبع و جذاب است با یک خانوادۀ جالب. او با زبانی شیرین و طنز در مورد خانواده، دوستان و نگرانی‌هایش حرف می‌زند. خواننده در طول داستان شاهد تلاش‌ها و کشمکش‌های کلاریس بین در زندگی است. مسئله‌ای که اغلب بزرگ‌سالان از آن غافل می‌مانند. این ویژگی‌ها همراه با تصاویر زیبا کتاب را به یک اثر بامزه و درعین‌حال مفید و آموزنده تبدیل کرده است. 

خواندن کتاب الان نگاه نکن کلاریس بین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۲ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لورن چایلد

لورن چایلد، نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک ۲۹ نوامبر ۱۹۶۵ به دنیا آمد. او در رشتۀ هنر در مدرسۀ هنر لندن و همچنین در دانشگاه پلی‌تکنیک منچستر تحصیل کرد و فعالیت‌های ادبی‌اش را در سال ۱۹۹۹ یا انتشار مجموعه داستان‌های چارلی و لولا آغاز کرد که جایزه‌های فراوانی هم دریافت کرد. «بگو سیب»، «ببخشید این کتاب مال من است»، «نه من برنده شدم»، دوست ندارم دندان لقم بیفتد» و «مسابقه سبز» داستان‌هایی از مجموعۀ چارلی و لولا است که به فارسی ترجمه شده است. لورن چایلد به‌خاطر فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش در پروژۀ کودکان محروم در سال ۲۰۰۸ به‌عنوان هنرمند سفیر صلح یونسکو انتخاب شد.

بخشی از کتاب الان نگاه نکن کلاریس بین

«چندتایی نگرانی دارم. توی دفترچه یک فهرست از نگرانی‌هایم درست کرده‌ام؛ دفترچهٔ بدترین نگرانی‌ها. چون مردم می‌گویند اگر فهرستی از نگرانی‌هایتان درست کنید، زیاد به نظرتان بد نمی‌آیند و بعد از اینکه این نگرانی‌ها برطرف شدند، می‌توانید آنها را از فهرست خط بزنید. تا الان هیچ‌کدام را خط نزده‌ام. وقتی تازه دفترچهٔ بدترین نگرانی‌ها را درست کرده بودم، نگرانی شماره یک این بود که چه‌طور جلوی برادرم مینال را بگیرم تا همهٔ شکلات‌هایم را قبل از اینکه از مدرسه برسم خانه، نخورد. اما بعد مامان دیگر شکلات نخرید، گفت همهٔ دندان‌هایمان خراب می‌شود. پس این نگرانی خودش برطرف شد و حل شده به‌حساب نمی‌آید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان