دانلود و خرید کتاب من ساکتم؛ خجالتی نیستم! اندی پاورز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من ساکتم؛ خجالتی نیستم! اثر اندی پاورز

کتاب من ساکتم؛ خجالتی نیستم!

معرفی کتاب من ساکتم؛ خجالتی نیستم!

کتاب من ساکتم؛ خجالتی نیستم! نوشتۀ اندی پاورز با ترجمۀ پروین علی‌پور در انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است. امیل پسری است که از نظر دوستان و اطرافیانش ترسو و خجالتی به نظر می‌رسد؛ اما او فقط ساکت است و درون شلوغ و پرتخیل خودش را دارد. این کتاب، داستانی دربارۀ اهمیت درون‌گرایی است و به ما می‌گوید ذهن یک کودک ساکت و آرام نیز می‌تواند به‌اندازۀ ذهن کودک برون‌گرا گسترده و جسور باشد.

درباره کتاب من ساکتم؛ خجالتی نیستم!

کتاب من ساکتم؛ خجالتی نیستم! دربارۀ کودکی به نام امیل است. امیل ممکن است در ظاهر ترسو و خجالتی به نظر برسد؛ اما درونش پر از تخیل است. در حالی که بزرگسالان و حتی سایر بچه‌ها ممکن است امیل را به‌عنوان بچه خجالتی ببینند که در کلاس دستش را بالا نمی‌برد؛ اما متوجه می‌شویم که او یک ماجراجوی دریاهای آزاد، یک کاشف جسور و دوست حیوانات وحشی است. درواقع، امیل خجالتی نیست، او فقط ساکت است.

کتاب من ساکتم؛ خجالتی نیستم! مانند چراغ قوه، همۀ چیزهایی را که در درون این پسر می‌درخشد روشن می‌کند. اینکه او زیاد صحبت نمی‌کند، ترجیح می‌دهد دستش را در کلاس بلند نکند تنها یک تفاوت را نشان می‌دهد نه هیچ چیز دیگر. امیل درون دنیایی تخیلی، پیچیده و زیبا زندگی می کند که دائماً با آن درگیر است و برای او شادی و آرامش زیادی به ارمغان می‌آورد. از نظر ظاهری، او بچه‌ای است که از بازی کردن به‌تنهایی لذت می‌برد، پیاده‌روی طولانی می‌کند تا به همه‌چیز اطرافش توجه کند، هنر خلق می‌کند و گاهی اوقات بی‌صدا با دوست دیگری بازی می‌کند. او در سکوت خود، چیزهای دیگری نیز دارد: هوش، شجاعت، کنجکاوی، مهربانی و خلاقیت.

داستان من ساکتم؛ خجالتی نیستم! آنچه را واقعاً هستیم زیبا می‌داند، به آن احترام می‌گذارد و بودن در آن را تشویق می‌کند. دنیای امیل به ما نشان می‌دهد که ذهن یک کودک آرام چقدر می‌تواند غنی، گسترده و جسور باشد. داستان یادآوری می‌کند که هرکدام از ما آدم‌ها با وجود تفاوت‌ها می‌توانیم به روش‌های متفاوت شگفت‌انگیز باشیم.

کتاب من ساکتم؛ خجالتی نیستم! برای کسانی است که احساس کرده‌اند توسط بزرگ‌ترها درک نشده‌اند، یا دنیای پرجنب‌وجوش درونی‌شان را کسی نمی‌شناسد. کتاب برای بچه‌هایی است که ترجیح می‌دهند در طول تعطیلات به‌تنهایی مطالعه کنند یا بچه‌هایی که ساعت‌ها بی‌صدا در حیاط خلوت به کاوش می‌پردازند. برای والدینی است که چنین بچه‌ای را خجالتی نپندارند، از بابت آن نگران نباشند و فرزند درون‌گرای خود را همان‌گونه که هست پذیرا باشد و با دلسوزی‌های از سر عاطفۀ والدگری، برای تغییر او تلاش نکند.

همچنین این داستان، تأیید و تأکیدی است بر اهمیت شناختِ خودمان و اینکه دقیقاً بدانیم چه کسی هستیم. تصویرگر این کتاب مصور، بتسی پترسن است. این نقاشی‌ها عمق متن کتاب را دوچندان کرده است.

خواندن کتاب من ساکتم؛ خجالتی نیستم!را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌های کودک، کتاب‌های مرتبط با روانشناسی کودک و نیز والدین پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان