دانلود و خرید کتاب شاهزاده سیاه پوش؛ جلد هشتم شنون هیل ترجمه شیدا رنجبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاهزاده سیاه پوش؛ جلد هشتم اثر شنون هیل

کتاب شاهزاده سیاه پوش؛ جلد هشتم

معرفی کتاب شاهزاده سیاه پوش؛ جلد هشتم

کتاب شاهزاده سیاه پوش؛ جلد هشتم نوشتهٔ شنون هیل و دین هیل و ترجمهٔ شیدا رنجبر و ویراستهٔ آزاده کامیار و فرناز وفایی دیزجی است. انتشارات پرتقال این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب شاهزاده سیاه پوش؛ جلد هشتم

کتاب شاهزاده سیاه پوش؛ جلد هشتم با تصویرسازی‌های «لیون فم» منتشر شده است. شاهزاده «ماگنولیا» حسابی دلش برای دوستانش تنگ شده است. حالا که برف باریده و تمام شهر را سفیدپوش کرده است، برف‌بازی با دوستان حسابی می‌چسبد. شاهزاده سیاه‌پوش همراه با شاهزاده «پتوپوش» و انتقام‌گیرندهٔ بزها به برف‌بازی می‌رود. آن‌ها یک آدم‌برفی بزرگ می‌سازند و آن را شبیه دیو در می‌آورند تا با او بجنگند که ناگهان سرو‌کلهٔ غول واقعی پیدا می‌شود. این غول چنان بزرگ است که با کف یکی از پاهایش آدم‌برفی شاهزاده «ماگنولیا» و دوستانش را له می‌کند. این غول به‌سمت شهر می‌رود و قصد دارد همه‌چیز را له کند. آیا این سه دوست زورشان به غول می‌رسد؟ چه فکری خواهند کرد تا جلوی غول را بگیرند؟ شنون هیل و دین هیل با تصویرهای زیبا همچون جلدهای قبل، بچه‌ها را با این سه دوست همراه می‌کنند تا یک ماجرای دیگر را پشت سر بگذارند.

خواندن کتاب شاهزاده سیاه پوش؛ جلد هشتم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان بالای پنج سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شاهزاده سیاه پوش؛ جلد هشتم

«داخل قصر، اسب تک‌شاخ جلوی شومینه خودش را جمع کرد. چانه‌اش را روی سم‌هایش گذاشت. خواب‌آلود رقص شعله‌های آتش را تماشا کرد. شاهزاده ماگنولیا داشت آلبومش را درست می‌کرد. عکس‌ها را می‌چسباند و با عکس‌برگردان تزیینشان می‌کرد. صفحه‌ی مربوط به مهمانی تولدش تازه تمام شده بود که آه کشید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان