دانلود و خرید کتاب مبانی بازاریابی ورزشی برندا پیتز ترجمه سیدمرتضی عظیم زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مبانی بازاریابی ورزشی

کتاب مبانی بازاریابی ورزشی نوشتهٔ برندا پیتز و دیوید استاتلر و ترجمهٔ سیدمرتضی عظیم زاده و فاطمه حیدری و ابوالقاسم بزم آرا و ویراستهٔ محمد کشتی دار است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مبانی بازاریابی ورزشی

کتاب مبانی بازاریابی ورزشی مدتی طولانی است که اولین کتاب درسی در این زمینه است و ویرایش چهارم روزآمدشده و بسط یافتۀ آن یک‌بار دیگر محتوایی برتر را در اختیار مشتاقان بازاریابی ورزشی قرار داده است. ویرایش چهارم کتاب، روزآمدترین و جامع‌ترین متن در نوع خود و منبعی ضروری برای اطلاعات، گرایش‌ها و ایده‌های جدیدی است که نقش مهمی برای موفقیت در دنیای همواره درحال‌تغییر ورزش دارند.

دانشجویان تازه‌وارد به حوزۀ صنعت ورزش با مطالعۀ این کتاب، درک عمیقی از اصول و راهبردهای بازاریابی ورزشی به‌دست می‌آورند و با طیف گسترده‌ای از موضوعات ازجمله تحلیل‌های عمیق اجزای آمیختۀ بازاریابی، روابط رسانه‌ای در ورزش و استفاده از مجوزها و لوگوها در صنعت ورزش آشنا می‌شوند. در ویرایش چهارم کتاب، فصل جدیدی با عنوان رسانه‌های اجتماعی و تأثیر فزایندۀ آن‌ها بر بازاریابی ورزشی، به فصول پیشین اضافه شده است.

مؤلفان این کتاب، دکتر براندا پیتز و دکتر دیوید استاتلر، متخصصان شناخته‌شدۀ بین‌المللی در صنعت ورزش‌اند. تجربۀ گستردۀ آن‌ها در هر دوشاخۀ مشاوره و کار میدانی در این زمینه، به آنان این امکان را می‌دهد تا بصیرت و بینش منحصربه‌فرد خود را با جدیدترین نسل بازاریابان ورزشی به اشتراک گذارند.

خواندن کتاب مبانی بازاریابی ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ تربیت بدنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

حجم

۲۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان